MILOS – wednesday on a trip / środa w podróży

4 Sep

Jesień nadchodzi, pogoda się zmienia, a ja mam jeszcze do pokazania mnóstwo zdjęć ze słonecznego, ciepłego lata.
Co roku wakacje spędzam w słynącej z pięknych wysp Grecji. Za każdym razem staram się zwiedzić kolejną. Tym razem padło na jedną z 220 wysp, wchodzącą w skład archipelagu Cyklad.
Zabieram Was na Milos.

Zdjęć jest wiele, więc podzieliłam je na kilka serii. Dziś popływamy i poleżymy na plaży.

Autumn is coming, weather is changing, but I still have a lot of photos from sunny, hot summer, which I would like to share with you.
Every year I spend my holidays in Greece, famous for beautiful islands. Every time I try to see another one. This time I went to one of 220 islands of archipelago Cyclades.
I am taking you to Milos.

I took a lot of photos, so I had to split them in a few series. Today we will swim and stay on the beach.

map

Firiplaka Milos
Firiplaka
Paleochori Milos
Paleochori
Sarakiniko Milos
Sarakiniko
Tsigrado Milos
Tsigrado

20 Responses to “MILOS – wednesday on a trip / środa w podróży”

  1. Maryś September 5, 2013 at 6:11 pm #

    uwilbiam smak i zapach kazdego zakątka w tym kraju🙂

  2. dybka September 4, 2013 at 5:08 pm #

    Piękne, piękne! Oh, ja chcę znów na wakacje. W Grecji mnie jeszcze nie było. Ale miałaś cudne wakacje🙂

  3. żaneta September 4, 2013 at 2:18 pm #

    Kasiu kochana, jakie cudowne zdjęcia… piękne miejsca, rozmarzyłam się… gdyby ktoś teraz powiedział mi że ma wolne miejsce do Grecji, w mgnieniu oka spakowałabym się i fjuuuu, na jedną z takich wysp… cudownie, i ta woda!
    czekam na więcej zdjęć!🙂 buziaki

    • kiosc September 4, 2013 at 3:34 pm #

      dziękuję, do Grecji jedziemy znów w grudniu, możesz się z nami zabrać🙂

  4. Magda Fou September 4, 2013 at 1:50 pm #

    cudne widoki, marzę o Grecji od dawna, ale niestety wciaz mi nie po drodze, więc chociaż nacieszę oczy Twoimi zdjęciami Kasiu!!!

    • kiosc September 4, 2013 at 3:36 pm #

      Grecję polecam, a ja natomiast marzę o Włoszech od dawna🙂

  5. duni September 4, 2013 at 12:25 pm #

    The water looks so beautiful! I miss living close to water.
    I’m sure you had a splendid holiday!!

    • kiosc September 4, 2013 at 3:36 pm #

      I miss living close to water too. So i am very happy when we go to Greece

  6. Kasia na Rozdrozach September 4, 2013 at 11:37 am #

    Pieknie! Kocham plaze, turkusowa wode i slonce!

    • kiosc September 4, 2013 at 3:37 pm #

      Jak dla mnie mogło by być tak przez cały rok

  7. art attack {be inspired} September 4, 2013 at 10:44 am #

    Dziękuję Ci bardzo za to zaproszenie! Jesień od kilku dni próbuje się dobić do Gdyni, ale nie dajemy się. Chyba na równi potrzeba mi jeszcze ciepła ale przede wszystkim zwolnienia tempa i odpoczynku.
    Tak się przechwalałam pracowitym sierpniem na blogu, aż w końcu poczułam zmęczenie… Chwila odpoczynku i piękne zdjęcia u Ciebie są nieocenione, dziękuję !

    • kiosc September 4, 2013 at 3:37 pm #

      Polecam się na przyszłość. Buziaki🙂

  8. Beetle Mellow September 4, 2013 at 9:59 am #

    o rany jak ja bym tam pojechała, chce na wakacje😛

    • kiosc September 4, 2013 at 3:38 pm #

      hehe, ja też dopiero wróciłam, a już bym chętnie znów pojechała

  9. kudels September 4, 2013 at 9:00 am #

    raj na ziemi!🙂 mogłabym tam mieszkać!

    • kiosc September 4, 2013 at 3:39 pm #

      zimą trochę gorzej, ale generalnie raj. W przyszłym tygodniu pokarzę zdjęcia z miejsca w którym mieszkają tylko 2 osoby🙂

  10. Karolina September 4, 2013 at 8:43 am #

    No, do Grecji nie trzeba mnie szczególnie namawiać. A zresztą sama wiesz, byłaś, widziałaś, czułaś… To sobie jeszcze raz popatrzę i się rozmarzę, tak w sam raz na dzisiejszą mglisto-szarą pogodę.

    • kiosc September 4, 2013 at 3:40 pm #

      U nas na szczęscie nadal świeci słońce, choć już tak bardziej nieśmiało i czasem chowa się za chmury

  11. Cleo September 4, 2013 at 8:18 am #

    Bardzo dobrze Kasiu, bo to słoneczka bijace z Twoich zdjęć wystarczy nam na zimę🙂

    • kiosc September 4, 2013 at 3:40 pm #

      Mam nadzieję, Za tydzień będzie koljna dawka greckiego słońca, bieli i błękitu🙂

Leave a Reply

