BLOGS ♥ ….……..………… Sunday Discovery – Niedzielne odkrycia…..

8 Sep

Co nowego

Odwiedzam różne blogi niemal każdego dnia.
Część z nich jest na mojej liście ulubionych już od dłuższego czasu, część odkryłam całkiem niedawno. Oto kilka z nich, może i Wam się spodobają.

What’s new:

I visit different blogs almost every day.
Some of them I have known for a long time, some of them I discovered recently.
Here are a few of them; maybe you will like them too.

how about orange

howaboutorange.blogspot. – inspirujący, mnóstwo ciekawych DIY / very inspiring, a lot of interesting DIY

free people

blog.freepeople – za wszystko uwielbiam / I love it

from_movie_banner_3 copy

frommovietothekitchen– znajdziecie tam przepisy z różnych filmów i seriali / you will find there recipes from different movies and series

zph

izabelaperezharriette – przepiękny świat fotografii / wonderfull photography world.

fotolush

fotolush.blogspot– dla przypomnienia blog ten zmienił tylko nazwę, wcześniej funkcjonował pod nazwą iloveiwish / just to remind you, before it was known us a iloveiwish

asia

asiathinksthings – kuchnia i podróże / food and traveling

13 Responses to “BLOGS ♥ ….……..………… Sunday Discovery – Niedzielne odkrycia…..”

  1. Iza September 18, 2013 at 11:54 am #

    oo dziekuje🙂 ja cie obserwuje juz od dłzuszego czaszu .. głownie na FB, bo ostatnio brak czasu na zagladanie do blogów.. tym bardziej dziekuje🙂 pozdrawiam ciepło
    Iza

  2. Agnesss September 10, 2013 at 1:09 pm #

    Za takie właśnie perełki lubię te niedzielne odkrycia w Twoim wydaniu🙂

    • kiosc September 10, 2013 at 3:35 pm #

      super, będę wyszukiwała kolejne

  3. art attack {be inspired} September 8, 2013 at 5:46 pm #

    Ojaaaa uwielbiam wszystkie te blogi! A asiathinks i freepeople chętnie poznam!🙂

    • kiosc September 8, 2013 at 8:12 pm #

      Zapraszam w ich imieniu

  4. kudels September 8, 2013 at 11:42 am #

    o jak mi dobrze! Zabieram się za linki🙂

    • kiosc September 8, 2013 at 8:13 pm #

      uważaj wciągają🙂

  5. Cleo September 8, 2013 at 10:30 am #

    How about orange znam doskonale. To wspaniałe źródło inspiracji

    • kiosc September 8, 2013 at 8:13 pm #

      Genialna strona, potrafię tam utknąć, nawet nie chcę mówić na jak długo

  6. żaneta September 8, 2013 at 10:02 am #

    Kasiu dziękuję Ci ślicznie ;* wiesz trochę małe zamieszanie z moim blogiem się zrobiło, bo wiele osób myśli że zniknęłam z sieci🙂 a ja dalej jestem i w dalszym ciągu nadaję…

    świetne blogi, wiesz, musisz częściej takie odkrycia prezentować, bo ja o wielu nie miałam pojęcia😉 już wskakuję rozglądać się na nich!

    cudownej niedzieli Kochana ;*

    • kiosc September 8, 2013 at 8:14 pm #

      dziękuję, mam nadzieję, że dzięki tej “odkrywczej niedzieli” część Twoich fanów odnajdzie znów Ciebie

  7. marysza September 8, 2013 at 8:55 am #

    oooo ten how about orange wyglada swietnie!😀

    • kiosc September 8, 2013 at 8:15 pm #

      Znalazłam juz tam kilka świetnych tutoriali

Leave a Reply

