I am back / wróciłam

1 Oct

Wróciłam !!

Angielska pogoda postanowiła nam zrobić miłą niespodziankę, co prawda pierwszego dnia pokazała, że może być deszczowa i ponura, by potem zamienić się w słoneczną i lekko wietrzną, idealną do zwiedzania. Nie udało mi się więc totalnie przemoknąć, z czego bardzo się cieszę🙂
Udało mi sie za to zwiedzić wiele, wypić piwo/ piwa ze znajomymi i spotkać się z Naszą blogową koleżanką; Kasią z bloga zkrainydeszczowcow
Uwielbiam to uczucie, kiedy poznaję kogoś nowego i od pierwszych chwil mam wrażenie jakbyśmy się znali całe wieki. Gdyby nie ograniczenia czasowe pewnie gadałybyśmy do tej pory hehe. Szkoda, że tak krótko, ale mam nadzieję, że było to nasze pierwsze ale nie ostatnie spotkanie.
Wszyscy, którzy odwiedzają blog Kasi wiedzą, że tworzy ona przepiękne ilustracje.
Pochwalę się więc, bo jest czym, od wczoraj jestem w posiadaniu jednej z nich🙂

♥♥♥♥♥ Kasiu jeszcze raz dziękuję za ten oraz pozostałe cudowne prezenty. ♥♥♥♥♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Wczoraj wróciłam, a już się stęskniłam.
Ja znów chcę do Londynu !!!!!!!

A jeśli ktoś ma ochotę zobaczyć gdzie jeszcze byłam i co fajnego zobaczyłam serdecznie zapraszam jutro na pierwsze zdjęcia z mojej urodzinowej wycieczki.

17 Responses to “I am back / wróciłam”

  1. Paula October 1, 2013 at 4:27 pm #

    Tez uwielbiam Londyn. A ilustracja boska. Takie lubie🙂
    Pozdrawiam cieplutko

    • kiosc October 1, 2013 at 10:16 pm #

      Ilustracja już znalazła swoje miejsce w naszej sypialni🙂

  2. eska77 October 1, 2013 at 1:13 pm #

    Och, ja też kocham Londyn – stąd zresztą mój blog😉 się wziął!
    A Mogikę – uwielbiam!!! Mam nadzieję, że jak w przyszłym roku pojedziemy – to ją poznam🙂

    • kiosc October 1, 2013 at 1:43 pm #

      London jest fantastyczny, a Kasia “Mogika” niesamowita.
      Powodzenia w Waszym projekcie

      • eska77 October 1, 2013 at 1:45 pm #

        Dzięki!🙂

    • mogika October 1, 2013 at 2:48 pm #

      No to ja się tu wtrące!!😉 Na Was też czekam!!🙂

      • eska77 October 1, 2013 at 3:07 pm #

        Hi, hi,🙂

  3. U stóp Benbulbena (Dagmara) October 1, 2013 at 12:34 pm #

    Cieszę się, że podróż się udała! Pozdrowienia🙂

    • kiosc October 1, 2013 at 1:44 pm #

      Było super !! pozdrawiam również

      • U stóp Benbulbena (Dagmara) October 1, 2013 at 1:46 pm #

        Trochę Ci zazdroszczę, że miałaś szansę poznać Kasię osobiście, a Kasi, że poznała Ciebie…😉

      • mogika October 1, 2013 at 2:49 pm #

        Daga, może następnym razem do nas dołączysz??🙂

  4. kudels October 1, 2013 at 10:48 am #

    szczęściara!:) czekam na zdjęcia :))

    • kiosc October 1, 2013 at 12:09 pm #

      Będzie duuuużo zdjęć. Zapraszam jutro🙂

  5. żanet October 1, 2013 at 7:29 am #

    Kasiu witaj z powrotem😉 A już w następnym tygodniu spotkasz się znowu z nowymi/starymi osóbkami… czas leci jak tralala

    Czekam na zdjęcia, bo ja kocham Londyn, byłam tam chyba z 7 razy😉 i za każdym razem chcę więcej! To miasto mnie hipnotyzuje… zawsze wyjeżdżam z żalem!
    A obrazek jest przepiękny!

    Buziaki, miłego dnia!

    • kiosc October 1, 2013 at 12:12 pm #

      Nawet nie wiesz jak bardzo cieszę się, że wkrótce się spotkamy.
      W Londynie byłam pierwszy raz, tyle się ta dzieje, że cieżko to wszytko ogarnąć w tak krótkim czasie. Chciałabym tam zamieszkaći poczuć jak się żyje w Londynie.

      Miłego dnia dla Ciebie też buziaki

  6. mogika October 1, 2013 at 12:52 am #

    Urodzinowej??????? I nic nie powiedzialas?? Przynioslabym swieczki🙂
    Ciesze sie ze spotkania i do zobaczenia wkrotce!!

    • kiosc October 1, 2013 at 12:16 pm #

      🙂 haha, Kochana ja dostałam od Ciebie tyle prezentów, a ty jeszcze chciałabyś przynieść kolejne.
      Dziękuję za cudownie spędzony czas, mam nadzieję, że wkrótce znów się spotkamy.
      Buziaki🙂

Leave a Reply

