BOURNEMOUTH/LULWORTH – wednesday on a trip / środa w podróży

2 Oct

Podczas naszego ostatniego wyjazdu chcieliśmy zobaczyć nie tylko Londyn ale również okolice. W pierwszej kolejności postanowiliśmy wybrać się w odwiedziny do naszych znajomych do Bouremouth.
Tam dołączył do ns jeszcze jeden kolega i wszyscy razem wyruszyliśmy do pięknego Lulworth.

During our last trip we wanted to see not only London, but also a bit of countryside. On the first days we went to visit our friends in Bournemouth, from were we all together went to beautiful Lulworth.

1
2345
6
7
8
10

7 Responses to “BOURNEMOUTH/LULWORTH – wednesday on a trip / środa w podróży”

  1. ewatraveller March 25, 2015 at 4:50 pm #

    Nie spodziewałam się takich widoków w Anglii. Mam zamiar być w maju i nie mam pojęcia jak ogarnąć te wszystkie miejsca;)

  2. Karolina October 2, 2013 at 11:23 pm #

    Ale czad! Mam takie stare zdjęcie zrobione na promie, z widokiem na klify w Dover. Podobny klimat. Aż ciary przechodzą. Rewelacja!

    • kiosc October 3, 2013 at 12:55 pm #

      Też uwielbiam takie klimaty !! A tam było cudnie

  3. kudels October 2, 2013 at 5:44 pm #

    przepiękne zdjęcia! Cóż za klimat :))

    • kiosc October 3, 2013 at 12:55 pm #

      dziękuję!!

  4. żanet October 2, 2013 at 11:50 am #

    WOW! Jak tam cudownie, gdybyś nie napisała że to w Anglii to bym nie zgadła, ta turkusowa wda jest dość myląca… piękne miejsce, koniecznie będę musiała odwiedzić! no i jak zwykle piękne zdjęcia Kasia!

    • kiosc October 3, 2013 at 12:57 pm #

      Też byłam zaskoczona jak to wszystko zobaczyłam, nie spodziewałam się kompletnie takich widoków. Fajnie, że nas tam ansi znajomi zabrali

Leave a Reply

