soft book for a little boy / miękka książeczka dla chłopca

17 Oct

Ta miękka książeczka, szyta na specjalne zamówienie, właśnie wędruje do małego chłopczyka mieszkającego w Norwegii.
This soft book, made on special order is going to a little baby boy in Norway.

soft book
soft book1

8 Responses to “soft book for a little boy / miękka książeczka dla chłopca”

  1. Paula October 25, 2013 at 7:48 pm #

    To prawda 🙂 Jest przesliczna i niedlugo Alexander bedzie sie do niej tulil. Jeszcze raz dziekuje za ksiazeczke i wisiorek 🙂

    • kiosc October 25, 2013 at 8:03 pm #

      To ja dziękuję za to fajne zamówienie. Cieszę, się bradzo, że udało mi się trafić w gust 🙂

  2. zaszewka October 17, 2013 at 11:25 pm #

    Te książeczki to fantastyczny pomysł! A tkaninka w owieczki jest absolutnie wspaniała, nie mogę się jej oprzeć 🙂

    • kiosc October 18, 2013 at 11:00 pm #

      dziękuję, szukałam czegoś odpowiedniego na okładkę książeczki i tak szczęśliwie udało mi sie upolować owieczki. Ja też się zachwycam tym materiałem i zapewne coś wkrótce z niego powstanie

  3. kudels October 17, 2013 at 5:29 pm #

    urocze :)) !!!

    • kiosc October 18, 2013 at 11:00 pm #

      dziękuję, mam nadzieję, że mały właściciel też tak stwierdzi

  4. Cleo October 17, 2013 at 5:15 pm #

    Kolejna świetna książeczka 🙂

    • kiosc October 18, 2013 at 11:01 pm #

      dziękuję, uwielbiam szyc te książeczki, a szczególnie takie na zamówienie

Leave a Reply

