FOTOKSIĄŻKA PRINTU część 2

25 Oct

We wtorek pisałam o tym jak firma PRINTU zaproponowała mi przygotowanie fotoksiążki z moimi zdjęciami.
Jeśli chcecie przeczytać o całym procesie tworzenia serdecznie zapraszam TU

001

Dziś opowiem o moich wrażenia po otrzymaniu przesyłki z gotowymi albumami.
Przygotowałam dwie książki, jedną z podróży po Indiach, drugą po Nepalu.
Zdjęć mam mnóstwo, więc wybór był trudny, w końcu zdecydowałam się na te najbardziej kolorowe i skupiłam się głównie na portretach.

Zależało mi bardzo, aby zdjęcia w albumie w pełni oddały soczyste kolory.
Ciekawa więc byłam efektu po wydrukowaniu.

002

Przesyłka dotarła dokładnie po 8 dniach od zamówienia.
Była bardzo dobrze zapakowana. Książki umieszczone były w kartonikach, dzięki czemu były zabepieczone przed wszelkim zagięciem czy innego rodzaju zniszczeniem.
Czekając na przesyłkę, otrzymywałam informacje na maila o postępach w realizacj.
Można je również obserwować logując się na swoje konto i wchodząc w zakładkę ZAMÓWIENIA.

A jakie były moje wrażenia po otrzymaniu przesyłki??

003
004
005

Książki są bardzo ładnie wydane, kolory świetnie zachowane, pełen profesjonalizm.
Cały prosces tworzenia niezwykle łatwy i przyjemny, a efekt znakomity.
Cieszę się niesamowicie, bo o stworzenie książek ze zdjęciami z podróży myślałam od dłuższego czasu.

Dzięki printu udało mi się to zrealizować.

Z czystym sumieniem mogę napisać, że polecam PRINTU i już myślę nad kolejnymi fotoksiążkami.

006

11 Responses to “FOTOKSIĄŻKA PRINTU część 2”

  1. nationalek October 26, 2013 at 2:20 pm #

    Wow! Niesamowite! Własna książka! Wspaniale!🙂 Pozdrawiam serdecznie😉 i gratuluję😉

    • kiosc October 27, 2013 at 10:58 am #

      Bardzo dziękuję, fajnie oglądać własne zdjęcia w książkowym wydaniu

  2. zaszewka October 25, 2013 at 11:14 pm #

    Czekałam z niecierpliwością na relację gotowymi książkami – świetny sposób na domowy, profesjonalny album. Jestem pod wrażeniem pomysłu tej firmy – jak się chce coś ciekawego wymyślić, to się da!🙂

    • kiosc October 27, 2013 at 10:59 am #

      Dokładnie, pomysł jest super

  3. Asia-majstruje October 25, 2013 at 10:11 pm #

    Piękna pamiątka! Wywołane zdjęcie czy wydruk w takiej formie ma zdecydowaną przewagę nad oglądaniem zdjęć tylko na komputerze…

    • kiosc October 27, 2013 at 11:03 am #

      Zdecydownie wolę zdjęcia w takie formie, jednka komputer nigdy nie wygra z papierowym wydrukiem

  4. kudels October 25, 2013 at 4:26 pm #

    ostatnie hasło w książce wyraża wszystko🙂

    • kiosc October 25, 2013 at 8:05 pm #

      ten napis znalazłam na ścianie w Kathmandu, jest cudowny

  5. Cleo October 25, 2013 at 2:45 pm #

    Warto trzymać dla siebie takie cenne pamiątki

Trackbacks/Pingbacks

  1. Napisali o nas - Kiosc c.d. - February 2, 2014

    […] II część wpisu redaktor i podróżniczki Kasi z bloga „KIOSC” do przeczytania tutaj: „Fotoksiążka PRINTU” […]

Leave a Reply

