……….KONKURS……….. …..PRINTU & KIOSC…..

31 Oct

W ubiegłym tygodniu pisałam o mojej współpracy z firmą PRINTU.
Jeśli chcecie poczytać zapraszam serdecznie tutaj:

fotoksiazka-printu-część-1
fotoksiazka-printu-czesc-2

To nie koniec naszej wpółpracy, dziś mamy dla Was niespodziankę.

Przez kolejne 10 dni zapraszamy do udziału w konkursie, będzie można wygrać cenne nagrody.

KONKURS

Firma PRINTU ufundowała :

dla pierwszej osoby – bon o watości 150 zł do wykorzystania na stworzenie fotoksiążki PRINTU
dla kolejnych 5 osób – bony o wartości 50 zł również do wykorzystania na stworzenie fotoksiążki PRINTU.

*****************************************************************************************************************
informacja od PRINTU :
– bony dla Zwycięzców rozesłane będą drogą mailową (bon 150 pln jest ważny przy realizacji zamówienia na min. 151 pln – mogą to być 1 lub 2 książki, a bon 50 pln jest ważny przy realizacji zamówienia za minimum 51 pln.
– wydrukowane fotoksiążki wysyłamy wyłącznie na terytorium Polski
*****************************************************************************************************************

Zasady udziału w konkursie są bardzo proste:

– polub fanpage PRINTU
– polub fanpage KIOSC
– w komentarzu napisz jakiego rodzaju fotoksiążkę chciałbyś stworzyć.
Byłaby to książka ze zdjęciami z podróży, zdjęciami Waszego dziecka, profesjonalne portfolio, czy może jeszcze coś innego ??

Konkurs potrwa od dziś do 10.11.2013

Wyniki konkursu zostaną ogłoszone 11.11.2013

printu i kiosc

SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU W KONKURSIE !!!

22 Responses to “……….KONKURS……….. …..PRINTU & KIOSC…..”

  1. Asia-majstruje November 10, 2013 at 10:33 pm #

    Przyłączam się w ostatniej chwili do zabawy! Moja fotoksiążka to byłby tak naprawdę rodzinny album, z najstarszych zdjęć znalezionych w rodzinnym domu mojej babci. I najchętniej właśnie jej bym go podarowała, aby w pięknej formie miała te najważniejsze zdjęcia, które w oryginale pozostają u innego członka naszej rodziny 🙂 Zdjęcia mam już nawet zeskanowane, trwało to bardzo długo, ale są gotowe do oprawy. Byłby to świetny prezent!
    Pozdrawiam Cię Kasiu!

  2. Izabela November 10, 2013 at 1:37 pm #

    Z racji niedawnego zamąż pójścia uważam że to byłby dobry sposób na stworzeni pamiątki po tym wydarzeniu 🙂 Wspomnienia z pierwszych randek, przygotowań i samego wielkiego dnia w tak pięknym opakowaniu! 🙂

  3. Lilianna November 9, 2013 at 5:50 pm #

    Jako świeżo upieczona mama 🙂 bez większego zastanowienia stworzyłabym album dla mojej córeczki, który byłaby zbiorem najpięknieszych fotografii od chwili jej urodzin. Już teraz na bieżąco gromadzę i wybieram najładniejsze zdjęcia, które mam zamiar w najbliższym czasie wywołać bądź stworzyć z nich niepowtarzalną i pełną wspomnień fotoksiążkę 🙂 Byłaby to niewątpliwie ciekawa i wartościowa pamiątka dla mojej córeczki 🙂

  4. Ekomania November 7, 2013 at 11:27 am #

    Namaste 🙂 Mało oryginalnie, ale fotoksiążkę przeznaczyłabym na prezent dla ojca-maratończyka, żeby upamiętnić jego sukcesy, bo każde dobiegnięcie do mety jest świętem 🙂

  5. Karolina November 6, 2013 at 10:35 pm #

    Tak chodzę koło Twojego konkursu, bo nie wiem, czy mój pomysł ma sens. Ale dajmy sobie szanse 🙂
    Od naszej matury minęło ekhm-ście lat i “wszyscy” nie widzieliśmy się już od lat. Bo ludzie się porozjeżdżali po świecie, bo czasu mniej. Co roku jednak silna grupa spotyka się w okolicy Bożego Narodzenia i naprawdę fajnie było by zebrać przed takim spotkaniem zdjęcia nas, naszych dzieci i mieć “update 2013”. A potem podrzucić tym, z którymi spotykamy się już jeden na jeden, żeby też wiedzieli jak się żyje.
    Ja wiem, że niby jest już FB, ale to nie to samo…

  6. Lucy November 6, 2013 at 4:59 pm #

    Ojejeju-jeju, czego ja bym nie chciała wydrukować i postawić na półce w celu łatwego dostępu do wspomnień…. Zdaje się, że wcale nie będę się ograniczała w wyborze, po prostu systematycznie, w miarę czasu i możliwości wywołam wszystko, co mam na dysku (jakieś dwadzieścia osiem tysięcy sześćset kilka zdjęć jeszcze nie przetworzonych)

  7. żanet November 6, 2013 at 2:50 pm #

    Na pewno stworzyłabym album dla rodziców, z miejsc które odwiedzili. Już widzę, ich uhahane buźki i ten błysk w oczach, kiedy daję im jakieś prezenciki. A ten idealnie nadawał by się na święta…. Więc, pozostaje mi tylko trzymać mocno kciuki!

  8. wherisjuli + sam November 5, 2013 at 5:26 am #

    Hmm… Dużo jest takich zdjęć, na które kocham patrzeć godzinami. A w taką foto książkę patrzyłabym na pewno bez przerwy. Ale najbardziej, tak najbardziej najbardziej, to ja bym chciała książkę pełną ludzi, tych ludzi których spotkałam podczas mojej samotnej podróży dookoła świata.Tak. Fajnie byłoby mieć wszystkie te twarze w jednym miejscu. To byłaby książka pod tytułem: Są ludzie, których trzeba spotkać…

  9. Marzena November 4, 2013 at 9:30 pm #

    Chcielibyśmy bardzo taką książkę, dla Naszego niespełna rocznego synka. Kończy swoje 1 urodzinki 14.11.2013 i bardzo chcieliśmy mu z tej okazji zrobić taką książeczkę. Coś w stylu “Wspomnienie całego 1-szego roczku Michałka” wraz z jego urodzinkami. Niestety nie bardzo mamy na to kasę, ponieważ w drodze jest już druga dzidzia i składamy na wyprawkę dla dzidziusia. Tak książka jest to wspaniały prezent dla takiego dziecka i wspaniałe wspominania, gdy już dorośnie. Dlatego w myślach planujemy co roku robić takie książki z życia każdego roku dziecka by w przyszłości miało pamiątkę jakim rozrabiakiem i słodziakiem był.

  10. marysza November 4, 2013 at 8:33 pm #

    Jeśli udałoby mi się wygrać, to w pierwszej kolejności zamówiłabym na prezent pod choinkę książkę ze zdjęciami dla moich rodziców. Tata zbiera się za zrobienie albumu od paru lat ale jakoś mu to nie idzie.. więc był by to idealny prezent!!!
    A gdybym miała wygrać większy bon, to chętnie bym zamówiła dwie książki: jedną na prezent a drugą dla siebie, ze zdjęciami moich szyciowych pierdół albo po prostu zdjęć z kilku lat 😀

  11. Jagodzianka November 4, 2013 at 8:00 pm #

    Jak wiesz pobyt tutaj we Francji jest jednym z najpiękniejszych momentów mego życia. Jeśli nie najpiękniejszy. Chłonę to miejsce każdego dnia, fotografuję, by nigdy o nim nie zapomnieć. Sądzę zatem, że gdybym wgrała taki fotoalbum, zamieściłabym w nim zdjęcia z naszego pobytu tutaj, miejsc, które zwiedziliśmy i przeplatając nasze rodzinne portrety z ogrodu czy wakacji nad Oceanem…

  12. bozenkakar@wp.pl November 4, 2013 at 3:55 pm #

    Byłaby to książka dla mojego synka córcia już ma podobną jest to cudowna pamiątka 🙂

  13. Emilka November 4, 2013 at 2:29 pm #

    Na pierwszą rocznicę ślubu stworzyłam mojemu ,,małżowi” 🙂 album z naszymi zdjęciami od naszego poznania do ślubu…opisałam-przypomniałam historię naszego związku…na końcu tego albumu było zdjęcie z usg naszego zaledwie 7 tygodniowego Maleństwa…tamten album zakończyłam słowami,,na tym zakończę tą podróż po przeszłośći-następnym albumem będzie album Naszego MALEŃSTWA”…
    Wzruszył się a ostatnio spytał:,,co z tym albumem naszego Oskarka” ?
    hmmm..mam nadzieję,że będzie jak najszybciej 🙂
    Pozdrawiam

  14. Chica Catalina November 3, 2013 at 1:35 pm #

    Dzięki za podpowiedź o konkursie ( ; bardzo przydałaby mi się książka z własnym portfolio, już dawno o takiej myślałam ale cały czas jakieś wydatki. Byłoby przyjemnie coś takiego wygrać. No i dziękuję za odwiedziny ( ;

  15. zaszewka October 31, 2013 at 7:29 pm #

    Ależ mnie ucieszyłaś tym konkursem – z radością biorę udział i mam nadzieję, że los się do mnie uśmiechnie. Jeśli chodzi o fotoksiążki, to bardzo chciałabym mieć moje twory w jednym miejscu – to byłby album mojej pasji, która przecież wypełnia znaczną część życia, daje bardzo dużo radości i satysfakcji – więc niezaprzeczalnie jest warta takiej fajnej oprawy, w drugiej zebrałabym ważne momenty w życiu – jest kilka takich zdjęć, które chciałabym zatrzymać na zawsze, a uważam, że w książce będą o wiele bezpieczniejsze i trwalsze niż w tradycyjnej formie, a tym bardziej – elektronicznej. 🙂

  16. PuszArt October 31, 2013 at 4:48 pm #

    Na pewno biorę udział:)

    Mnie się marzy fotoksiążka dla mamy ze zdjęciami, które przywołują najlepsze wspomnienia ostatnich lat:), która wiem, że będzie dla niej bardzo dużo znaczyła. Zdjęcia jej, bliskich jej miejsc, ludzi, których kocha – uśmiech, który to wywoła za każdym razem gdy fotoksiążkę otworzy byłby bezcenny, a ona poczuła by się bardzo wyjątkowa. Szczególnie, że zbliżają się jej 52 urodziny (26.11)!

    • PuszArt October 31, 2013 at 4:49 pm #

      Konkurs natrafia się w świetnym momencie, bo prawdę powiedziawszy:) już mam większośc przygotowaną i to właśnie dzięki jednemu z Twoich wcześniejszych postów!

  17. Iza October 31, 2013 at 3:33 pm #

    uhh ja to mam w planach kilka fotoksiazek i ciągle czasu brak . Pierwsze 2 na tapecie to album ze zdjeciami z 1 roku zycia mojego syna.. jako ze Y ma juz 16 msc od 4 mscy sie do niego zabieram 😉
    drugi pomysł to album ze zdjeciami wnętrzarskimi z mojego bloga.. taki biało niebiesko czerwony fotoalbum 😉
    polubione gdzie trzeba 😀

  18. Addicted to crafts October 31, 2013 at 1:30 pm #

    Co za wspaniały konkurs. Wszystkich już za niego pokochałyśmy:) W sensie na FB:)
    Nasz pomysł na foto książkę byłby taki:
    Prowadzimy bloga i na grudzień przygotowujemy 24 instrukcje DIY, które codziennie od 1 do 24 grudnia będziemy publikować.
    Byłoby super w postaci takiej fotoksiążki mieć pamiątkę z tego twórczego maratonu:)
    Pozdrawiamy
    Asia, asia i Ewa z Addicted to Crafts:)

  19. nationalek October 31, 2013 at 10:11 am #

    Mimo, że podobno pierwsi nigdy nie zdobywają nagrody, jak tylko to zobaczyłam, musiałam napisać 🙂 Może uda się przełamać stereotypy! 🙂
    Co za konkurs! Świetny 🙂 Od razu, jak zobaczyłam wpisy o książce pomyślałam, że super byłoby mieć coś takiego! Fantastyczny pomysł 🙂 Hmmm.. jaką książkę chciałabym mieć ? Ciężko się zdecydować… Mam tyle pomysłów!
    Po pierwsze książka z moimi tworami, czyli jakby tego nie ująć coś w stylu katalogu moich tworów – bransoletki, obrazy, ubrania, które robię – to byłoby coś świetnego, a wszystko sfotografowane w jakiś fajny sposób. No i druga rzecz, czyli książka z moimi rodzinnymi zdjęciami 🙂 Wspomnienia od najmłodszych lat, coś w stylu albumu fotograficznego, tyle że w nieco lepszej formie 🙂 Ojej! Już sobie to wyobrażam ! Mam głowę peeeeeełną pomysłów 😉 Zawsze marzyłam o książce ze zdjęciami z licznych podróży, ale poza Grecją, Bułgarią i Francją nie odwiedziłam żadnych państw czy ciekawych miejsc, a zdjęcia nie były robione z myślą o książkach, kiedy miałam 10 lat:). W każdym razie, pomysł jest fantastyczny i bardzo się cieszę, że mogę wziąć w nim udział 🙂 Fanpage już polubione i to dawno temu 😉 Pozdrawiam serdecznie i z niecierpliwością czekam na wyniki 😉 A w wolnej chwili zapraszam na “Co w trawie piszczy”:)

    • Irka November 9, 2013 at 7:31 pm #

      Gdybym mogła stworzyć fotoksiążkę, jej tematem byłaby moja Mama. Mało mam Jej zdjęć, mało zostało mi wspomnień – ale te które mam są dla mnie cenne i bardzo bym chciała, by nigdy nie stały się ulotnymi. Chciałabym by moja córeczka wiedziała jakie Babcia miała rysy twarzy, jaki uśmiech towarzyszył jej prawie każdego dnia, i jakie miała piękne-dobre dłonie. Chciałabym, by każdy cal i odcień fotografii zawartych w fotoksiążce przypominał mi o Jej żywych emocjach, smutkach i radościach.
      Chyba chciałabym zbyt wiele…
      Pozdrawiam!

Leave a Reply

