…………………….♥ November ……… Sunday Discovery – Niedzielne odkrycia……..

3 Nov

Co nowego w Listopadzie ??
What’s new in November ??

ibg

lbg-studio – inspirujący, mnóstwo ciekawych DIY / very inspiring, a lot of interesting DIY

aleksandra

aleksandrazaborowska– przepiękne fotografie / beautiful photographs.

pan tu nie stal

pantuniestal– wyjątkowe ciuchy i dodatki, ja już sobie kilka wypatrzyłam dla siebie / special clothes and accesories from Poland

everyday

everydayflavours– znajdziecie tam wiele ciekawych przepisów / you will find there a lot of interesting recipes

pojechana

pojechana– a to dla tych co chcą poczytać o Chinach i Azji / travels

11 Responses to “…………………….♥ November ……… Sunday Discovery – Niedzielne odkrycia……..”

  1. Bicycles' couple November 7, 2013 at 3:36 pm #

    Pan tu nie stał! Rewelacja!

  2. Karolina November 3, 2013 at 8:46 pm #

    Pan tu nie stał najlepszy. Uwielbiam takie ubrania z przekazem. Świetne!

  3. we grochy November 3, 2013 at 6:16 pm #

    Znam PanTuNieSta l 🙂 w ko ncu to z mojej Lodzi 🙂 genialny i batrdzo orginalny maj a ten asortyment 🙂 w Lodzi sporo go wida c na ulicy 🙂
    nam i uwielbiam r ownie z everday flavours 🙂 fajne inspiracje 🙂 buziaki 🙂

  4. Pojechana November 3, 2013 at 1:32 pm #

    Dziękuję Kasiu za polecenie mojego bloga, bardzo mi miło 🙂

    • kiosc November 3, 2013 at 2:15 pm #

      Proszę bardzo 🙂 Tyle niezwykle ciekawych rzeczy tam u Ciebie. Ja już to wiem, czas żeby Ci co nie wiedzą się dowiedzieli 🙂

  5. nationalek November 3, 2013 at 1:19 pm #

    Świetne te blogi ! 🙂 Uwielbiam niedzielne odkrycia! 🙂

    • kiosc November 3, 2013 at 2:16 pm #

      dziękuję, raz w miesiącu niedzielne odkrycia będą właśnie w takim wydaniu.

  6. kudels November 3, 2013 at 12:32 pm #

    ja uwielbiam ‘pantuniestał’ :))

    • kiosc November 3, 2013 at 2:17 pm #

      Genialni są, już sobie upatrzyłam kilka rzeczy u nich. Jak pojadę do Polski to zamówię koniecznie 🙂

  7. Cleo November 3, 2013 at 11:46 am #

    everydayflavours uwielbiam, nie tylko przepisy ale i zdjęcia – najadam się oczami, resztę idę podpatrzeć 🙂

    • kiosc November 3, 2013 at 2:18 pm #

      A ja do nich trafiłam calkiem niedawno, ale już udało mi sie upiec kilka pysznych rzeczy korzystając z ich przepisów

Leave a Reply

