Image

Fox pillow / poduszka lis

14 Nov

fox pillow

11 Responses to “Fox pillow / poduszka lis”

  1. Kasiu November 17, 2013 at 9:28 pm #

    no po prostu cudowności🙂
    na pewno z taką podusią się dowiemy: jak mówią lisy🙂

  2. Magda Fou November 14, 2013 at 7:02 pm #

    kurcze nigdy bym nie pomyślała, że absolwentka tak nieartystycznego kierunku studiów może być tak uzdolniona artystycznie:)

    • kiosc November 14, 2013 at 7:38 pm #

      haha🙂 nawet nie wiesz jak się cieszę, że potrafię coś stworzyć, bo po moim kierunku studiów faktycznie nie pozostaje nic innego tylko szukać sobie zajęcia nie związanego z zawodem🙂 Ale żeby nie było moje studia bardzo lubiłam i geografuję kiedy podróżuję🙂

  3. Travelling Milady November 14, 2013 at 6:25 pm #

    Ale cudny. Aż mi się wymyśliło, ze kupię maszynę do szycia, ale nie po to aby uszyć coś takiego, bo to dla mnie zagadka;)

    • kiosc November 14, 2013 at 7:40 pm #

      dziękuję, jak kupisz maszyne to zobaczysz, że nagle wszystko okaże sie mega łatwe i wpadniesz w wir szycia🙂

  4. mogika November 14, 2013 at 2:09 pm #

    Super lisek!!

    • kiosc November 14, 2013 at 7:40 pm #

      bardzo dziękuję, szał na liski nastał to i uszyłam mojego

  5. noaga November 14, 2013 at 1:59 pm #

    Bardzo pomysłowy lisek….

    • kiosc November 14, 2013 at 7:41 pm #

      dziękuję🙂

  6. Cleo November 14, 2013 at 10:32 am #

    Super lisek🙂 Bardzo lubie jego motyw

    • kiosc November 14, 2013 at 7:41 pm #

      Ostanio świat oszalał na punkcie lisków, a do stwozrenia mojego zainspirowałaś mnie właśnie Ty🙂

Leave a Reply

