GIVEAWAY !!! / KONKURS !!!

22 Nov

GIVEAWAY…GIVEAWAY…GIVEAWAY!!!

Witam wszystkich serdecznie i zapraszam na KONKURS !!!

Do wygrania ta oto pasiasta zebra:

giveaway

Zasady są proste:
-polub stronę kiosc na www.facebook.com/Kiosc/
-polub to zdjęcie
-udostępnij informacje o konkursie na swojej tablicy
-wstaw banerek z moim giveaway u siebie na blogu

Losowanie 30.11

Serdecznie zapraszam !!!

You can win this beautifule zebra

Rules are simple:
-like the kiosc page www.facebook.com/Kiosc/
-like this photo
-share on your wall
-add the photo with my giveaway on you blog

Draw: 30.12

18 Responses to “GIVEAWAY !!! / KONKURS !!!”

  1. Mama Bartuli November 28, 2013 at 9:35 am #

    Zgłaszam się 🙂

  2. Magda Fou November 27, 2013 at 12:12 pm #

    piękna jest.. tylko nie mam jej komu dać……………..

  3. Jagodzianka November 26, 2013 at 11:26 pm #

    O Hani już nie wspomnę 😉

  4. Jagodzianka November 26, 2013 at 10:19 pm #

    Moje dzieci już mają Twoje cuda, i Brat także… Tylko ja biedna samotna chodzę…

  5. Olcia November 25, 2013 at 12:06 am #

    piękna, chce wygrać 🙂 ale nie mam szczęścia w losowaniu, tak czy siak spełniłam warunki ❤ może akurat

    pozdrawiam

  6. zaszewka November 23, 2013 at 6:25 pm #

    Piękna! Już ją widzę, oczami wyobraźni, u mnie na półce! 🙂

  7. Ewa November 23, 2013 at 2:44 pm #

    Właśnie takiej zebry mi trzeba! Byłaby idealnym prezentem gwiazdkowym dla mojego synka! Boska jest. Biorę udział.

  8. Magda M November 23, 2013 at 1:20 am #

    Warunki spełnione 🙂

  9. we grochy November 22, 2013 at 5:42 pm #

    ulalalalalala! ja chcę! jest cudna! a od wizyty w krakowie, zakochana jestem jeszcze bardziej w Twoich pracach 🙂

  10. ChicaCatalina November 22, 2013 at 4:53 pm #

    ja też!!! ja też!!! 😀

  11. Agnesss November 22, 2013 at 2:37 pm #

    Witaj Kochana,

    Zebra piękna 🙂 Chętnie spróbuję szczęścia!
    Strona lubi się już od dawna, reszta warunków też spełniona 🙂

    Czekam 30go!

    Miłego weekendu!

  12. Cleo November 22, 2013 at 2:05 pm #

    Oczywiscie ze powalcze Kasiu, o tą cudowną zebrę. Jest słodka ❤

  13. Sylwia:) November 22, 2013 at 1:38 pm #

    Ha! a kto by takiej zebry nie lubił? boska jest!
    Serdecznie pozdrawiam 🙂

  14. katie.mamaka November 22, 2013 at 1:10 pm #

    Ona jest po prostu pienkna… 🙂

  15. Tuśka November 22, 2013 at 1:09 pm #

    Przepiękna zebra 🙂 Wszystkie czynności konkursowe poczyniłam i teraz ściskam kciuki, by wygrać. Moja córka oszalałaby z radości 🙂

    • Patrycja M November 22, 2013 at 1:52 pm #

      Świetna jest! Wszystkie warunki spełnione. Na FB lubię i udeostępniam jako Patrycja M.
      Banerek na blogu http://patitolubi.blogspot.com/

      Pozdrawiam ♥ Pati

      • Aniuka November 29, 2013 at 11:39 am #

        Mojej Lenusi rozbłysły oczka na widok tejże zeberki.Ostatnio ma odjazd na punkcie zeberek,ostatni nasz zakup-czapka oczywiście zeberkowa:)Na szczęście jeszcze zdążyłyśmy.Wszyskie warunki spełnione.Na fb lubię jako Anna Jasik.Baner tu mamabloguje1.blogspot.com,pozdrawiamy

Trackbacks/Pingbacks

  1. GIVEAWAY !!! / KONKURS !!! | potargane rzęsy - November 22, 2013

    […] GIVEAWAY !!! / KONKURS !!!. […]

Leave a Reply

