pillow case / poszewka na poduszkę – New York

9 Dec

Tę poszewkę na poduszkę przygotowałam dla wyjątkowej osoby, dla mojej kochanej siostry Inki ♥♥♥.
This pillow case I made for someone special, for my beloved sister Inka ♥♥♥.

pillow

6 Responses to “pillow case / poszewka na poduszkę – New York”

  1. Joanna December 10, 2013 at 6:40 pm #

    Świetna poduszka! Szczególnie podoba mi się jej kolor, bo to jeden z moich ulubionych. 🙂

    • kiosc December 11, 2013 at 3:55 pm #

      dziękuję, bardzo mi miło. Ja też uwielbiam ten kolor, jest bardzo pozytywny

  2. kudels December 9, 2013 at 11:51 am #

    świetny kolor wybrałaś!:)

    • kiosc December 11, 2013 at 3:55 pm #

      dzięki 🙂

  3. Cleo December 9, 2013 at 10:05 am #

    Świetna poduszka 🙂

    • kiosc December 11, 2013 at 3:56 pm #

      siostrze się też spodobała 🙂

Leave a Reply

