I love Kraków ………..………Sunday Discovery – Niedzielne odkrycia…………

15 Dec

Kilka ostatnich dni spędziłam w moim ukochanym Krakowie.
Poza wizytą u rodziny i znajomych obowiązkowo musiałam wpaść choćby na chwilę na Kazimierz. Uwielbiam tę część miasta, sklepiki, ludzi, całą atmosferę tej dzielnicy.
Jak zwykle odwiedziłam moje ulubione sklepiki z rękodziełem; Manu Ciao, Art Factory i Galeria Pod Chmurką. Wpadłam też z wizytą do KOKO design.

Last few days I spend in Cracow.
Apart from visiting my family and friends I also had to step by to Kazimierz.
I love this part of the city, shops, people and whole atmosphere.
As always I visited my favourite shops with handmade work; Manu Ciao, Art Factory and Open Air Gallery. I also visited KOKO design

Już wróciłam do domu, a ze sobą przywiozłam masę cudownych rzeczy, którymi zaraz się Wam pochwalę.

I am back, but I brought with me a lot of wonderful things, which I am going to show you now.

006
007

W mojej kolekcji obrazków, które wiszą na ścianie nie będzie już brakowało ilustracji z Galerii Pod Chmurką.
Renia podarowała mi jedną z jej niesamowitych prac.
Dzięki Kochana.

In my collection of pictures that I have on my wall an illustration from Open Air Gallery will not be missing anymore
Renia gave me one of her beautiful artwork.
Thank you my dear.

008

Odwiedziłam też sklepik reme de la Creme, gdzie zakupiłam taką fajną kartkę.

I also visited reme de la Creme shop, where I bought this funny postcard

009
010

W domu czekała na mnie przesyłka od Nationalek, moja wygrana w konkursie koszulka.
Projekt wybrałam sama, a Nationalek ręcznie namalowała go na tej koszulce.

A t-shirt that I won in a competition from Nationalek was waiting for my at home.

012

Jakiś czas temu przygotowałam listę prezentów, które chciałabym otrzymać. Chyba byłam w tym roku bardzo grzeczna, bo już dostałam trzy z nich.

Some time ago I made a gift list. I think I was a very good girl this year, because I already received three of them.

KALVA_packshoty_miski_wilk1-600x600

Wpadłam też do sklepu KALVA, ktry mieści się na ul. Stolarskiej i nie wyszłam z niej z pustymi rękami.

I stepped by in the KALVAshop, which is located on Stolarska street and I didn’t leave with empty hands.

006
Pogoda była typowo zimowa, ale odkąd mam czapkę i rękawiczki made by MFouDesign, zima mi już nie straszna.

Weather was typical like in the winter, but since I have a hat and gloves made by MFouDesign I don’t have to be afraid of cold anymore.

13 Responses to “I love Kraków ………..………Sunday Discovery – Niedzielne odkrycia…………”

  1. nationalek December 22, 2013 at 6:32 pm #

    Dziękuję za reklamę😀 Piękna ta karteczka !!🙂 Pozdrawiam i życzę magicznych świąt!!!!🙂

  2. MadebyAJ December 17, 2013 at 2:19 pm #

    Krakowianka?!? Tak jak ja. I ja tez tym bardziej lubie Kraków im bardziej w nim nie mieszkam🙂

    • kiosc December 18, 2013 at 12:10 am #

      Ja zawsze Kraków lubiłam, ale teraz faktycznie chyba bardziej doceniam.

  3. Magda Fou December 15, 2013 at 9:23 pm #

    ja jakoś średnio przepadam za Krakowem, ale ostatnio mam stamtąd tak miłe wspomnienia, że lubię go trochę bardziej (najbardziej lotnisko, które jutro odwiedzę jakiś…. 50 raz w przeciągu ostatnich 3 miesięcy:)) ale nazbierałaś tych rzeczy!! to musiała być miła wizyta:) no i cieszę się, że nie marzniesz:)) pozdrowienia Kasiu!!

    • kiosc December 15, 2013 at 11:20 pm #

      Rękawiczki i czapka wykonane przez Ciebie sprawdzają się przy największych mrozach🙂

  4. Kasiu December 15, 2013 at 7:00 pm #

    ale super kartka🙂 kupiłabym wiele i wysłała każdemu przyjacielowi

    • kiosc December 15, 2013 at 11:20 pm #

      hehe, tekst bardzo trafiony

  5. żanet December 15, 2013 at 10:55 am #

    Dzięki Tobie Kasiu mogłam choć troszeczkę poznać Kazimierz w październiku. I zgadzam sie – jest magia, jest cudownie i oryginalnie. A Twoje zdobycze – nie trzeba dużo pisać – każda jedna świetna! Talerzyk super – ostatnio podobają mi się takie motywy. Pozdrawiam Kasiu😉

    • kiosc December 15, 2013 at 11:21 pm #

      Polecam się na przyszłość, mam nadzieję, że kiedyś jeszcze wpadniesz w odwiedziny do Krakowa

  6. kudels December 15, 2013 at 10:13 am #

    uwielbiam Kraków, magiczne miasto!:)

    • kiosc December 15, 2013 at 11:21 pm #

      Cudowne, ja tam ładuje moje baterie🙂

  7. Cleo December 15, 2013 at 9:57 am #

    O tak, Kazimierz ma magię🙂 Z resztą jak cały cudowny Kraków.

    • kiosc December 15, 2013 at 11:22 pm #

      Uwielbiam i chyba bardziej doceniam jak już w nim nie mieszkam

Leave a Reply

