prezenty / presents

20 Dec

Wszystkie zamówienia zrealizowane i do nowych domów powysyłane.
Prezenty zapakowane.
Czas rozpocząć świąteczny wypoczynek.

All orders are sent.
Presents are packed.
So it is time to start the Christmass break.

025
026
027

6 Responses to “prezenty / presents”

  1. nationalek December 22, 2013 at 6:26 pm #

    Dziękuję za polecenie Printu. Dzięki bonowi, który tutaj wygrałam, powstała moja własna fotoksiążka. Jest rewelacyjna, bardzo profesjonalna. Łatwo się ją tworzy, można poszaleć. Dziękuję za możliwość sprawienia sobie takiego prezentu pod choinkę!

    PS
    Wspominałam o szybkiej dostawie ?! Jeśli nie to muszę, bo była ekspresowa, a ja byłam na bieżąco informowana o postępie transakcji i realizacji zamówienia ! Jeszcze raz dziękuję, pozdrawiam i życzę wesołych świąt!!🙂

  2. marysza December 21, 2013 at 9:19 am #

    wszystko naprawdę ślicznie zapakowane!
    ja sama jeśli chodzi o zamówienia to miałam lekko, prawie żadnego zamówienia na święta nie miałam o.O tylko uczelnia nie dawała mi ciągle spokoju.. i nie da mi też spokoju na święta😦

  3. Catastrophe Waitress December 20, 2013 at 11:42 pm #

    super opakowania-proste, a takie efektowne :))

  4. kudels December 20, 2013 at 11:09 am #

    pięknie zapakowane !:)))

  5. Cleo December 20, 2013 at 10:35 am #

    Pieknie zapakowane :)))

  6. Kasia December 20, 2013 at 12:11 am #

    Fleissig!😉

Leave a Reply

