HAPPY NEW YEAR !!! / WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO W NOWYM ROKU !!!

31 Dec

Czas pożegnać stary i przywitać nowy rok.
2013 zapamiętam jako bardzo ciekawy, mam nadzieję, że z 2014 również się polubimy.

It is time to say goodbye to the old year and welcome the new year.
2013 was really great for me I hope we will like each other with 2014 too.

Miałam sporo pracy i kilka bardzo kreatywnych zamówień, moje pluszaki i lalki trafiły do kolejnych cudownych miejsc: Galerii pod Chmurką w Krakowie, Fabelwelt oraz Werkbank w Wiedniu. Otworzyłam sklepik na ezebee oraz udzieliłam dla ich magazynu wywiadu.

I had a lot of work, some very creative orders, my soft toys and dolls went to other beautiful shops: Open Air Gallery in Cracow, Fabelwelt and Werkbank in Vienna.
I opened a new shop on ezebee and I also did an interview for their magazine.

Poznałam trzy blogowe koleżanki: Kasię, Magdę oraz Żanetę oraz bawiłam się na greckim weselu.

I met three girls from blogging world: Kasia, Magda and Żaneta and I was dancing on a Greek wedding.

Oczywiście nie zabrakło czasu na podróże.
W tym roku zwiedziłam wiele nowych miejsc: Szwajcarię; Basel oraz Zurichu, Kanadę; Montreal, Ottawę, Toronto oraz wodospad Niagara, Anglię; Londyn oraz Bournemouth, kolejną grecką wyspę, tym razem padło na Milos. Święta oraz Sylwestra również spędzam w Grecji, właśnie wróciłam z Kastoria, a nowy rok przywitam w Salonikach.

Of course there was also time for travels.
In this year I visited many new places: Switzerland; Basel and Zurich, Canada; Montreal, Ottawa, Toronto and Niagara Falls, England; London and Bournemouth, another Greek island; Milos. Christmas time I spend in Greece. I just came back from Kastoria and I am getting ready to New Years party in Thessaloniki.

Bardzo Wam dziękuję, że ze mną jesteście, wspieracie mnie oraz zamawiacie moje rękodzieło.

Thank you so much for being with me, supporting me and ordering my hand made work.

Mam nadzieję, że Wasz 2013 rok był również udany i życzę WSZYSTKIEGO CO NAJLEPSZE W NOWYM ROKU.

I hope that 2013 was nice for you too and I WISH YOU ALL THE BEST FOR THE NEW YEAR.

Bawcie się doskonale
Na zdrowie !!!

Have a wonderful time
Cheers !!!

HAPPY NEW YEAR

7 Responses to “HAPPY NEW YEAR !!! / WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO W NOWYM ROKU !!!”

  1. boliviainmyeyes January 9, 2014 at 9:43 pm #

    Male Fridy! Piekne!:) Szczesliwego Nowego Roku:)

    • kiosc January 9, 2014 at 10:19 pm #

      Dziękuję 🙂 Wszystkiego najlepszego !!

  2. Cleo January 5, 2014 at 1:36 pm #

    Kochana Kasiu, wspanialego juz Nowego Roku, aby byl wspanialy i entuzjastyczny 🙂
    Caluski ogromne

  3. nationalek January 1, 2014 at 3:50 pm #

    Szczęśliwego Nowego Roku 🙂 I wszyyystkiego najjjj 🙂

  4. kudels December 31, 2013 at 4:51 pm #

    Wzajemnie wszystkiego dobrego!:))

  5. Sylwia :) December 31, 2013 at 1:39 pm #

    Dobrego Nowego Roku!!! mnóstwa pomysłów i radości z ich realizacji :))) I oczywiście podróży małych i dużych :))))

  6. mogika December 31, 2013 at 12:23 pm #

    Happy New Year Kasia!!! Wszystkiego naj naj i do zobaczenia w 2014!!! xx

Leave a Reply

