LAMPS / LAMPY ….…..…Sunday Discovery – Niedzielne odkrycia…………

12 Jan

I need a new lamp.
Chcę nową lampę.

l2
l3
l4
l6
l7
l9

10 Responses to “LAMPS / LAMPY ….…..…Sunday Discovery – Niedzielne odkrycia…………”

  1. Karolina January 12, 2014 at 7:36 pm #

    Kasia, mam dla Ciebie pomysł. Zrób sama! Tyle teraz w sklepach kolorowych sznurów z żarówkami i “łysych” kloszy. Wierzę że wyczarujesz coś super pięknego!

    • kiosc January 12, 2014 at 8:48 pm #

      Dzięki, że we mnie wierzysz🙂 Pomysł już mam, a znając siebie faktycznie albo coś przerobię, albo zrobię od początku

  2. żanet January 12, 2014 at 2:53 pm #

    eee, łyse żarówki mają styl… mi się podobają lampy w stylu reflektorów – bardzo popularne teraz w skandynawi!

    • kiosc January 12, 2014 at 9:00 pm #

      fajne są, takie proste i do tego kolorowe

  3. Karolina January 12, 2014 at 12:56 pm #

    Przemawiają do mnie te typu goła żarówka na kablu🙂 ale niestety Mój nie jest ich fanem. I tak też szukamy czegoś co zadowoli oboje i zmieści się w niewielkiej przestrzeni… Pochwalisz się jak coś wybierzesz ?

    • kiosc January 12, 2014 at 9:02 pm #

      Jak tylko coś fajnego upoluję, albo zrobię podzielę się tu moim nowym okazem z Wami🙂

  4. Cleo January 12, 2014 at 11:06 am #

    Masz ciężki wybór, mi się one wszystkie podobają;)

    • kiosc January 12, 2014 at 9:03 pm #

      Nie jest łatwo wybrać coś co w pełni zadowoli.

  5. kudels January 12, 2014 at 10:01 am #

    bardzo podobają mi się takie żarówki🙂

    • kiosc January 12, 2014 at 9:04 pm #

      super są, niby takie proste, a zachwycają

Leave a Reply

