GIVEAWAY !! / KONKURS !!

14 Jan

Obiecałam niespodziankę, więc jest niespodzianka.

I promised a surprise, so the surprise is ready.

Konkursy są fajne, trudny moment przychodzi kiedy trzeba wybrać zwycięzcę.
Najchętniej obdarowałabym wszystkich, ciężko wybiera się tego jednego.
Postanowiłam więc przygotować konkurs w którym do wygrania będą aż trzy nagrody.

Giveaways are fun, but the difficult moment comes when it is time to draw.
I would like to give presents to everyone; it is hart to choose only one winner.
So this time I made a giveaway in which you can win three things.

Do zabawy zaprosiłam Marzenę, która tworzy cudowne ubranka i akcesoria w hippisowskim stylu dla dużych i małych. Więcej jej prac możecie zobaczyć na jej blogu yeahyoo
Marzena ufundowała takie oto fajne, uniwersalne spodenki, które doskonale się nadają zarówno dla chłopca jak i dla dziewczyki. Rozmiar 80 -92 cm

I invited Marzena, who makes amazing hippie style clothes and accessories for kids and adults. More about her work you can find on her blog yeahyoo
Marzena provided this cool, unisex trousers, size 80-92 cm

spodnie 80 - 92 cm

Kolejną nagrodą jest wspomniana wczoraj przeze mnie gitara.

Another present is the blue guitar made by me

003

Do puli nagród dołączyłam 5 zdjęć z moich podróży. Wylosowana osoba będzie mogła wybrać jedno z nich. Wydruk zdjęcia : 20/30 cm

To the prize poll I added 5 photos from my trips.
The winner will choose one photo; the print will be in 20/30 cm size

f
1)Santorini 2)Himalaya 3)Nepal 4)India 5)Kashmir

GIVEAWAY
Zasady udziału w konkursie są bardzo proste:

-polub nasze strony
www.facebook.com/Yeahyo-design
www.facebook.com/Kiosc
www.facebook.com/kanoklik(polub, ale tylko jeśli lubisz czytać o podróżach)
-udostępnij informacje o konkursie na swojej tablicy na facebooku
lub
-jeśli posiadasz bloga wstaw banerek z tym giveaway u siebie na blogu
-napisz w komentarzu pod tym wpisem, która z nagród najbardziej by Cię ucieszyła.

Losowanie odbędzie się 29.01

Serdecznie zapraszamy !!!

Powodzenia

Rules are simple:
-like our fanpage
www.facebook.com/Yeahyo-design
www.facebook.com/Kiosc
www.facebook.com/kanoklik(blog is in polish so like only if you want)
-share the giveaway photo on your wall on facebook
or
-if you have a blog add the photo with this giveaway on your blog
-write a comment below, mentioning which gift you would like to have

The draw will be on 29.01

You are very welcome !!

Good luck !!

35 Responses to “GIVEAWAY !! / KONKURS !!”

  1. TaniaM January 27, 2014 at 10:19 pm #

    I would love to win one of these prizes, preferably the guitar or the photo!!

  2. Amelia January 27, 2014 at 9:52 pm #

    Wszystko uczynione! A polujemy na gitarę dla syna umuzykalnionej Matki!🙂 Prawdziwa już czeka, a na razie miały taką😀

  3. Karolina January 26, 2014 at 7:07 pm #

    Nie zapomniałam ! Na pewno pisze się na zdjęcie, ale jeszcze nie wiem które – Santorini, Indie ?

  4. Małgorzata Marek January 25, 2014 at 8:20 am #

    zdjęcia, są po prostu przecudne🙂

  5. Gosia January 25, 2014 at 8:18 am #

    zdjęcia są po prostu cudne🙂

  6. Łukasz Pyzik January 24, 2014 at 8:53 pm #

    Gitara to idealny prezent dla małego pasjonaty muzyki, choć urzekają mnie zdjęcia. Muzyka i fotografia. Czego można chcieć więcej…
    Pozdrawiam
    Łukasz Pyzik🙂

  7. Gosiulka January 24, 2014 at 1:49 pm #

    spodenki akurat dla mojego szkraba udostępnione na fun page,blogu Czary Mary Eriksonek

  8. Małgorzata January 24, 2014 at 12:44 pm #

    Biorę udział w konkursie i o spodenki bądź gitarkę gram🙂 niedługo wraz z synkiem obchodzę urodzinki, więc może się nam poszczęści i wygramy coś dla niego🙂

  9. Paula January 24, 2014 at 11:21 am #

    Każda z nagród dobra – zdjęcie, właśnie jestem w trakcie remontu i napewno w upiększonym mieszkanku znajdzie się jakieś miejsce, by je powiesić
    gitarka, myślę, że córa dziedziczy po mamie zamiłowanie do muzyki
    spodenki, bo piękne ubrania i styl to nasze drugie imię. Ale jako mała kobietka Matyldka zakochałaby się najbardziej w spodenkach.

  10. MUM January 24, 2014 at 11:10 am #

    Wszystko cudne🙂 Gitara mogłaby być dla moich dzieciaków (mam 3)
    Ale bliższe mojemu sercu są fotografie❤

  11. Ilon January 24, 2014 at 2:28 am #

    Zrobione…
    A nagrody rewelacyjne więc wybór bardzo trudny!
    Gitara genialna!!!
    Spodenki suuuper!!
    Zdjęcia – Santorini…:) cuudne !
    Pozdrawiam cieplutko:)

  12. Żaneta M January 23, 2014 at 10:11 pm #

    Fajne nagrody,pasują mi wszystki,lecz trzeba wybrac.Poprosze nagrode nr 1 dla mojego półtorarocznego bratanka,bedą idealne ;D

  13. Kinga January 23, 2014 at 10:08 pm #

    Wszystkie nagrody są przecudne. Najbardziej jednak ucieszyłyby mnie porteczki. Rozmiar idealny dla mojej pociechy🙂

  14. Patrycja January 23, 2014 at 10:08 pm #

    Polubione, udostępnione na Fb🙂 A nagroda… Cóż wszystkie są przepiękne i wyjątkowe:) Na pewno każda by mnie ucieszyła, ale z myślą o synusiu wybieram spodenki, rozmiar idealny🙂

  15. Wioletta Stern January 23, 2014 at 10:07 pm #

    Chciałabym otrzymać spodnie dla mojego synka:) 4.02 kończy roczek a w dniu losowania są moje urodziny – może mi się poszczęści:)))

  16. tomkowapani January 23, 2014 at 9:52 pm #

    Wszystko zrobione!😉 nagrody świetne.. lecz jeżeli mam wybierać to prosiłabym spodenki.. idealny rozmar dla mej Zosinki😉

  17. Agata January 23, 2014 at 9:50 pm #

    Witam wszystko cudne ale najbardziej ucieszyła by mnie nagroda spodenki

  18. ania January 23, 2014 at 9:45 pm #

    niebieska gitarka ejst bobmowa~~~ ania marchlewska fc

  19. Kinga S. January 23, 2014 at 9:45 pm #

    Wszystkie nagrody cudne! Ale najbardziej ucieszylibymy się ze spodenek bo akurat są w Antosia rozmiarze:) Ale zdjęcia też są piękne..

  20. Marlena Soja January 23, 2014 at 9:43 pm #

    Mam problem ze spodnami dla synusia🙂 tzn ze wszystkiego wyrasta to chciałabym spodnie🙂

  21. ola January 21, 2014 at 5:37 pm #

    Genialne są nagrody, ale jako że mama zawsze myśli o swoim dziecku to ja poproszę spodenki:)

  22. Martyna K. January 20, 2014 at 11:43 am #

    Witam wszystko śliczne ale chyba gitara – poducha najfajniejsza!!!
    Spodenki też śliczne!!Pozdrawiam

  23. Sylwia:) January 19, 2014 at 3:17 pm #

    taka gitarrrra to jest coś!!! bardzo mi się podoba!!!! i z przyjemnością o nią powalczę :)))

  24. zaszewka January 16, 2014 at 6:26 pm #

    Zapisuję się. Zdjęcie nr 2 jest piękne, bardzo chciałabym je podziwiać u mnie w domu🙂 Banerek już leci na bloga🙂

  25. Bernadeta January 15, 2014 at 11:01 pm #

    biorę udział w zabawie
    wybrałabym spodenki🙂

  26. Sylvia Bomba January 15, 2014 at 10:55 pm #

    Biorę udział🙂
    Bardzo chciałabym spodenki dla maluszka🙂

  27. Aleksandra January 15, 2014 at 7:31 pm #

    Wszystko zrobione🙂 Spodenki są cudowne! I rozmiar idealny dla mojego Szymusia🙂

  28. Anibarpoiomar January 15, 2014 at 5:47 pm #

    udostępnione na facebooku jako Ania Korzeniecka-Klisz🙂 gitarka idealana dla nas byłaby🙂 trzymamy za siebie kciuki🙂
    anibarpiomar.blogspot.com pozdrawiamy

  29. reniari January 15, 2014 at 3:36 pm #

    No i ja się zapisuję! Zamieszam baner na creaturra.pl A nogroda…hmm spodenki🙂 Dla mojej Małej byłyby w
    sam raz!

  30. Ewelina Rz. January 15, 2014 at 9:08 am #

    Witam
    Polubione, udostępnione🙂
    BArdzo bym chciała spodenki, choć wszystkie nagrody są śliczne. Ale spodenki przydadzą się dla moje Felka🙂
    Pozdrawiam.

  31. Joanna January 15, 2014 at 2:36 am #

    Myślałam co jest fajniejsze spodnie czy gitara😉 i wydumałam, że gitara bo może mieć wszechstronne zastosowanie🙂 Myślę, że może służyć do zabawy ale też można na niej oko zmrużyć w czasie popołudniowej drzemki🙂

  32. Anna January 15, 2014 at 12:10 am #

    W gitarze się zakochałam więc się zgłaszamy🙂 ale zdjęcie nr 1 też bliskie memy sercu🙂
    Wszystko polubione i udostępnione na FB jako localauritaylenita.blogspot.com

  33. Patrycja M. January 14, 2014 at 9:38 pm #

    słonia na szczęscie bym chciała, a więc zdjęcie nr 4; choć i gitara dla mojej Córki “artystki”, także by się bardzo przydała🙂

  34. chwile niezapomniane January 14, 2014 at 8:38 pm #

    Czy my też możemy się zgłosić?:)) Bo ja po prostu zakochałam się w tej gitarze, zakochałam na amen:)) Zwłaszcza, że mój mąż często Majce gra na prawdziwej więc już widzę jaki byłby szał jakby Maja miała własną;) Stworzyli by duet idealny:)) Buziaki Kasieńko:)

  35. U stóp Benbulbena (Dagmara) January 14, 2014 at 6:02 pm #

    Chyba zrobiłam wszystko jak trzeba… Polubione i banerek wstawiony… Hmm, spodenki urocze, gitara również, ale gdybym mogła wybrać, to chciałabym dostać zdjęcie. Dokładnie zdjęcie nr. 1🙂

Leave a Reply

