photo challenge / wyzwanie fotograficzne

16 Jan

sorry, but this post will be only in polish

Weronika z bloga wegrochy rozpoczęła nową serię wyzwań fotograficznych.
Jako, że bardzo lubię robić zdjęcia oraz wszelkiego rodzaju wyzwania z przyjemnością wezmę udział w zabawie.

photo_challenge

Pierwszy temat wyzwania to ….
HERBATA

Oto moja fotka.

005

Jeśli chcecie dołaczyć do zabawy zaparaszam na bloga Weroniki, tam znajduje się więcej informacji.
wegrochy/photo-challenge

10 Responses to “photo challenge / wyzwanie fotograficzne”

  1. Dzierlatka January 25, 2014 at 12:39 pm #

    Bardzo ładne kolorki. Z wszystkich dotychczas przesłanych zdjęć Twoje podoba mi się najbardziej🙂

  2. we grochy January 20, 2014 at 12:43 am #

    Yammy, jaka pyszna fotka🙂 i jaka cudna filiżanka!!!
    dzięki za wzięcie udziału w wyzwaniu🙂 Buziaczki :*

  3. Jagodzianka January 19, 2014 at 9:37 pm #

    Energetyzująca filiżanka i cynamonowe laski na rozgrzanie! Mniodzio!

  4. noaga January 18, 2014 at 1:28 pm #

    Fajna filiżanka no i ten cynamon…..;)

  5. Karolina January 17, 2014 at 12:41 pm #

    Czyżby Blond Amsterdam ?🙂
    Dzięki za przypomnienie o wyzwaniu, jeszcze czas, może i ja się na nie zbiorę ?

  6. hardaska January 17, 2014 at 9:27 am #

    Jak zawsze podziwiam Twoje zdjecia

  7. kudels January 16, 2014 at 4:57 pm #

    nie ma to jak dobra herbatka!:))

  8. marysza January 16, 2014 at 4:49 pm #

    bardzo ładne!❤
    i ten cynamon!

  9. Cleo January 16, 2014 at 2:02 pm #

    Bardzo fajna ta fotka😉 z aromatycznym dodatkiem🙂
    Miłego dnia Kasiu

Trackbacks/Pingbacks

  1. Outfit Challenge #5 – Friday » nationalek - January 17, 2014

    […] postanowiłam podjąć kolejne wyzwanie. Dzięki kiosc trafiłam na bloga Weroniki i znalazłam wyzwanie fotograficzne. Słyszałam wcześniej o takich […]

Leave a Reply

