Zebra – soft toy / przytulanka

23 Jan

Po raz kolejny zebra.
Zebra

016
017
018

Tym razem, przy okazji chciałam Was poinformować, że od tej pory każda przytulanka zamówiony u mnie powędruje do Was w takiej oto ręcznie wykonanej papierowej torbie.
Torba posiada uchwyt, więc można ją swobodnie nosić oraz wykorzystać jako torbę opakunkową.

From now on I also provide handmade paper bags along with every item ordered in my KIOSC. Paper bags are handmade by me. The bag has a small handle, so you can carry it or use as a gift bag.

012
013
014

Mam nadzieję, że podoba się Wam taka forma opakowania.
I hope you will like it

9 Responses to “Zebra – soft toy / przytulanka”

  1. Paula February 5, 2014 at 10:11 am #

    Świetna ta zebra, uwielbiam paski 🙂

  2. Zatracając się January 23, 2014 at 11:23 pm #

    Śliczna ta zeberka, zainspirowałaś mnie, żeby samej coś uszyć. Pozdrawiam gorąco i zapraszam do siebie.

    • kiosc January 24, 2014 at 4:44 pm #

      dziękuję i cieszę się, że zainspirowałam 🙂

  3. Twoje DIY January 23, 2014 at 3:26 pm #

    Jak słodka zebra. Ja się nie mogę zebrać za szycie w nowym roku. 🙂

    • kiosc January 24, 2014 at 4:45 pm #

      A ja nie mogę przestać 🙂

  4. Cleo January 23, 2014 at 1:42 pm #

    Fajnie pomyslana ta torebka z uchwytem, takie niecodzienne 😉

    • kiosc January 24, 2014 at 4:46 pm #

      doskonale się sprawdza jako torba opakunkowa oraz jako torba na pluszane zakupy 🙂

  5. żanet January 23, 2014 at 1:41 pm #

    Super! Potwierdzam – zeberka jest świetna! Piotruś jest bardzo z niej zadowolony 😉

    • kiosc January 24, 2014 at 4:47 pm #

      dziękuję 🙂 Mam nadzieję, że Piotruś nadal się lubie ze swoją zeberką

Leave a Reply

