…………………….♥ January ……… Sunday Discovery – Niedzielne odkrycia……..

26 Jan

Moje styczniowe odkrycia. Częśc z nich znam od dawna, część poznałam ostatnio. Mam nadzieję, że i Was zainspirują i się Wam spodobają.

My January discovery. Some of them I knew for a long time, some of them I just discovered recently. I hope you will like them too

diego

DiegoFernandezIllustrator – cudowne ilustracje / wonderful illustrations

es

ElenaShumilova – przepiękne fotografie / beautiful photographs.

1385051_627651177275331_532387989_n

jadlonomia – pyszne i zdrowe potrawy / healthy and tasty food

miszkomaszko

miszkomaszko – coś wyjątkowego dla najmłodszych / something special for kids

blog copy
creaturra – śliczne torebki i portmonetki / beautyful bags and wallets

cropped-img_0621_fotor_collage1

whereisjuli.com – o podróżach i życiu w Australii / about travels and life in Australia

6 Responses to “…………………….♥ January ……… Sunday Discovery – Niedzielne odkrycia……..”

  1. Paula February 5, 2014 at 10:13 am #

    Już jakis czas temu zakochałam sie w fotografiach Eleny Shumilowej. Dużo Photoshopa, ale są naprawdę klimatyczne🙂

  2. Agnesss February 3, 2014 at 11:06 am #

    Witaj Kasiu,

    Dawno mnie tu u Ciebie nie było i teraz mam sporo do czytania, oglądania i inspirowania się u Ciebie🙂 Zdjęcia Shumilovej już widziałam jakiś czas temu, podobnie znam juli, ale resztę chętnie poznam!

  3. kudels January 26, 2014 at 9:46 pm #

    ten chłopczyk z piesem coś pięknego🙂

  4. Karolina January 26, 2014 at 6:54 pm #

    Jadłonomia zupełnie mi nie znana (bo nie zajrzałam do nowego TS😀 ) Dzięki za sugestię !

  5. reniari January 26, 2014 at 3:56 pm #

    Czuję się zaszczycona! Grono przednie!

  6. Cleo January 26, 2014 at 3:16 pm #

    Te ilustracje i fotografie podobaj mi się najbardziej :)))

Leave a Reply

