January / Styczeń podsumowanie

31 Jan

January
Pierwsze dni Stycznia spędziłam w Grecji.
Po powrocie, miemal cały miesiąc poświęciłam na prace. Musiałam uzupełnić asortyment w dwóch sklepach w Wiedniu oraz szyłam przytulanki do nowego sklepiku, w którym pojawią się moje ręcznie wykonane prace. Ale o tym więcej napiszę w przyszłym miesiącu.
W weekendy głównie imprezowałam, Styczeń obfitował w urodziny znajomych i przyjaciół.
Przeczytałam genialną książkę ” Dobre miejsce do umierania” Wojciecha Jagielskiego.
Oglądnęłam trzy świetne filmy, które bardzo polecam.
Oczywiście zaplanowałam kolejną podróż na luty. Będzie to krótki wypad weekendowy ale i tak się bardzo cieszę.

First days of January I spent in Greece.
Almost whole month I was working. I had to prepare toys for shops in Vienna and also for a new shop, but about that I will write next month.
In January a lot of my friends had birthdays, so I was partying a lot.
I read a great book.
I watched nice movies.
Of course, I made a plan for a new trip. It will be short and only for a weekend but I am excited anyway.

9 Responses to “January / Styczeń podsumowanie”

  1. Paula February 5, 2014 at 10:14 am #

    To jedne z mych ulubionych filmów🙂

  2. Joanna February 5, 2014 at 2:24 am #

    Ta książka to Jagielskiego chyba, a nie Cegielskiego😉
    pozdrawiam🙂 plusaki cudne!

  3. Asia-majstruje February 2, 2014 at 6:54 pm #

    Sporo się działo🙂 Oby luty był równie owocny!

  4. reniari January 31, 2014 at 6:30 pm #

    Intensywnie! Filmy widziałam🙂 Pierwszy i ostatni podobały mi się bardziej niż środkowy, ale wszystkie trzy warte🙂

  5. żanet January 31, 2014 at 3:23 pm #

    styczeń miął tak szybciutko, teraz luty przed nami i mam nadzieję, że będzie to dobry miesiąc dla ciebie – i nie zapomnij Kasia – jak dobrze pójdzie to uda nam się jeszcze spotkać🙂 ściskam….

    p.s. pisanie tylko lewą ręką to jakaś masakra!

  6. duni January 31, 2014 at 1:52 pm #

    Looks like it’s been a fabulous January for you so far! You make the sweetest soft toys🙂 Yes, I love Frida too…her art, her style, her sense of colour!
    have a wonderful weekend…

  7. Agnesss January 31, 2014 at 12:42 pm #

    A kiedy RPA? Nie ma co zwlekać🙂 proponuję marzec, hehe🙂

  8. Cleo January 31, 2014 at 12:39 pm #

    Rzeczywiście, to już ostatni dzień stycznia, z nie dowierzeniem spoglądam własnie w kalendarz! Widzę, ze styczen spedziłaś bardzo intensywnie, pracowicie ale i z dobrą zabawą w tle. U mnie było znacznie spokojniej ale również książkowo i filmowo wieczorami:) Pozdrawiam cieplutko , po raz ostatni w styczniu😉

    • ALEXLS February 1, 2014 at 7:35 pm #

      Efektowne posdsuowanie! Życzę aby kolejne miesiące upływały równie ciekawie iprzy sprzyjąjącej wenie.

      Pozdrowienia!

Leave a Reply

