Window decorations …..…Sunday Discovery – Niedzielne odkrycia…..

9 Feb

Lampka kupiona, teraz potrzebuję jakiś fajny pomysł na dekorację okna.
I have bought a lamp, now I need some idea for window decorations

w4
w6
w3
w8
w2

via pinterest

14 Responses to “Window decorations …..…Sunday Discovery – Niedzielne odkrycia…..”

  1. Paula February 10, 2014 at 12:00 pm #

    Pierwszy pomysł najfajniejszy, aj, aj, już nie mogę się doczekać wiosny, by okno tak udekorować🙂

    • kiosc February 10, 2014 at 12:57 pm #

      wiosna już tuż, tuż🙂

  2. zaszewka February 9, 2014 at 10:16 pm #

    Piękne dekoracje, ja też jestem za pierwszą opcją🙂 Szalenie podobają mi się również śnieżynki, ale chyba byłyby nieco przeterminowane, bo wiosna idzie😉

    • kiosc February 10, 2014 at 12:54 pm #

      hehe, może masz rację🙂

  3. żanet February 9, 2014 at 5:53 pm #

    Jak dla mnie pierwsza najbardziej mi będzie pasować do Ciebie😉 Bardzo mi się podoba😉

    • kiosc February 10, 2014 at 12:54 pm #

      W takim razie już wkrótce będziesz mogła ją ujrzec na własne oczy, bo jestem w trakcie jej tworzenia

  4. kudels February 9, 2014 at 12:46 pm #

    śliczne dekoracje!:)

    • kiosc February 9, 2014 at 1:27 pm #

      no właśnie, aż ciężko się zdecydować co wybrać

  5. Cleo February 9, 2014 at 12:24 pm #

    A pokaż lampkę Kasiu:)

    • kiosc February 9, 2014 at 1:28 pm #

      🙂 pewnie kiedyś pokażę. W sumie to padło na prostą i funkcjonalną lampkę z IKEA, więc nie ma się czym za bardzo chwalić🙂

  6. Karolina February 9, 2014 at 11:39 am #

    Pierwsza piękna. Taka lekka, delikatna no i wiosenna!

    • kiosc February 9, 2014 at 1:29 pm #

      To też mój faworyt, patyczek już mam🙂

  7. Karolina February 9, 2014 at 11:23 am #

    Ależ masz rozrzut dekoracyjny ! :)))
    Te pierwsze pomponiki są urocze, ale trzeba mieć do tego ładne okna. Masz ?😀

    • kiosc February 9, 2014 at 1:33 pm #

      Nawet bardzo ładne🙂 Mieszkam w kamienicy, więc okna są fajne, wysokie i ładnie osadzone w ścianie. W sumie nie chce ich zasłaniać tylko delikatnie czymś ozdobić. Chyba ta pierwsza opcja faktycznie jest najlepsza🙂

Leave a Reply

