photo challenge / wyzwanie fotograficzne

11 Feb

Wyzwanie fotograficzne na blogu wegrochy/photo-challenge-no2

Temat : Torba

Photo challenge on wegrochy/photo-challenge-no2 blog

Topic: Bag

Oto moja interpretacja tematu
Jak widać, nie noszę zbyt wiele w mojej torebce, tylko portfel, notes i długopis
As you can see, I don’t have many things in my bag, only the wallet, the notebooks and the pen

001

14 Responses to “photo challenge / wyzwanie fotograficzne”

  1. we grochy February 14, 2014 at 1:47 pm #

    jak ty to robisz? marzę o noszeniu takiej małej torebki, ale zawsze mam tyle neizbędnych rzeczy, które są do niczego nie potrzebne hahaha🙂 portfelik śliczny🙂 ściskam🙂

  2. noaga February 11, 2014 at 9:11 pm #

    Bardzo ładne – pewnie oprócz notesu wszytko własnoręcznie uszyte,,🙂

    • kiosc February 11, 2014 at 9:29 pm #

      Dziękuję, ale takich zdolności i cierpliowści to ja nie mam🙂
      Torebkę przywiozłam z Nepalu, a portfelik z Indii. Pokrowiec na długopisy uszyłam sama🙂🙂

  3. Nitkowy Świat - Karolyna February 11, 2014 at 6:24 pm #

    Bardzo fajna torebka ;-))

    • kiosc February 11, 2014 at 9:29 pm #

      Dziękuję, moja ulubiona

  4. Cleo February 11, 2014 at 2:57 pm #

    Ja też nie wiele, praktycznie tyle co Ty, dodajac do tego zestawu jeszcze chusteczki :)))

    • kiosc February 11, 2014 at 9:30 pm #

      dokładnie, chusteczki też czasem w niej noszę

  5. Jagodzianka February 11, 2014 at 2:27 pm #

    Czyli tylka ja wielbłąd😉

    • kiosc February 11, 2014 at 9:31 pm #

      🙂

    • Karolina February 12, 2014 at 5:03 pm #

      Oj, nie tylko Magda – ja też ! Cała karawana właściwie biorąc pod uwagę ile dźwigam🙂
      Kioscówna natomiast – szczyt minimalizmu. Mój kręgosłup zazdrości Twojemu😀

  6. Paula February 11, 2014 at 1:23 pm #

    Niewiele, ale jakie to ładne wszystko🙂

    • kiosc February 11, 2014 at 9:32 pm #

      Dziękuję🙂 Wszystko bardzo stare, ale jak się okazuje niezniszczalne

  7. Agnesss February 11, 2014 at 12:49 pm #

    Bardzo minimalistycznie🙂 podziwiam!!!

    • kiosc February 11, 2014 at 9:32 pm #

      bardzo lubię minimalizm🙂

Leave a Reply

