sneak peek – our kitchen / nasza kuchnia

14 Feb

Dziś chciałam Was zaprosić do naszej kuchni. Jeśli ktoś ma ochotę zerknąć też do naszego salonu oraz mojej pracowni, również serdecznie zapraszam. Linki poniżej.
my work space / moja pracownia
living room / nasz salon

Today I would like to invite you to our kitchen. Some time ago I showed you photos from our living room and my working space, if you would like to see those places us well you are all welcomemy work space / moja pracownia living room / nasz salon

kitchen1
kitchen2
kitchen3
kitchen4
kitchen5
kitchen7
kitchen8
kitchen9

8 Responses to “sneak peek – our kitchen / nasza kuchnia”

  1. marysza February 15, 2014 at 7:26 am #

    Kuchnia fajnie wygląda, fajnie by było zobaczyć tez każdą ścianę w całości ale jeśli to małe pomieszczenie to raczej niemożliwe do zrobienia zdjęcie😛

    masz tyle cudnych kolorowych puszeeeczek!❤

  2. Karolina February 14, 2014 at 11:23 pm #

    Puszek masz do pozazdroszczenia !
    Idę oglądać resztę Twoich kątów🙂

  3. Sylwia:) February 14, 2014 at 3:35 pm #

    Ach, to jest to, co tygrysy lubią najbardziej🙂 Jest siła, jest moc!!! Są smaczki :))))) Znaczy bardzo mi się podoba!!!! Wesołego popołudnia!!!

    • kiosc February 14, 2014 at 8:34 pm #

      hehe, dziękuję, bardzo mi miło 🙂

  4. Agnesss February 14, 2014 at 1:27 pm #

    Bardzo przyjemne wnętrze, na pewno musi się tam miło mieszkać🙂

    Uściski!!!

    • kiosc February 14, 2014 at 8:34 pm #

      Całkiem fajnie się w nim mieszka🙂

  5. Cleo February 14, 2014 at 1:24 pm #

    Jakie ładne urywki z kuchni🙂 Oczywiscie nie mogło zabraknąć koloru i ozdób w oknie, to od razu mi się w oczy rzuciło;))) Ide oglądać dalsze czesci mieszkania a Tobie zycze przyjemnego dnia:))

    • kiosc February 14, 2014 at 8:35 pm #

      zapraszam🙂

Leave a Reply

