birds & pompom mobile / zawieszka ptaszki i pompony

24 Feb

Jakiś czas temu MARYSZA/ pokazywała inspiracje z pomponami. Tak bardzo mi się one spodobały, że postanowiłam sama coś z nich zrobić. I tak oto powstała ta oto zawieszka – ptaszki i pompony.

Some time ago MARYSZA/ was showing different inspirations with pompom. They were so cute that I decided to make something with them us well.

birds & pompom mobile
birds & pompom mobile1

9 Responses to “birds & pompom mobile / zawieszka ptaszki i pompony”

  1. Agnesss February 25, 2014 at 9:23 am #

    fajowe!!!

  2. marysza February 25, 2014 at 9:02 am #

    o jeeeny! żebym częściej tak inspirowała, taki cudny ten mobil! aż sama chciałabym mieć takie cacko w domu! ❤

  3. Maryś February 24, 2014 at 11:17 pm #

    uwielbiam te beztroskie, radosne klimaty… uwielbiam 🙂
    U nas wisi najpiękniejsza chmurka przepełniona miłością, a ja sie zbieram, żeby jej pstryknąć udany portret :))))))))

  4. Asia-majstruje February 24, 2014 at 9:45 pm #

    U Ciebie wiosna na całego!

  5. eva-ice February 24, 2014 at 8:33 pm #

    Choćbym zakwitła, to tak ślicznych ptaszków nie stworzę, ale pompony to już mój poziom. Muszę zajrzeć do włóczek i ukręcić kilka pomponów i zrobić z nich coś ciekawego do pokoju córki
    Dziękuję za inspirację.

  6. PuszArt February 24, 2014 at 7:36 pm #

    Super pocieszne:)

  7. Cleo February 24, 2014 at 4:00 pm #

    Świetne i dla tych małych i dla tych dużych też :))

  8. Paula February 24, 2014 at 1:55 pm #

    Bombowe ptaszki, ksztalte przypominają mi mojego czarnego ptaka, co to ulepiłam na magnes na lodówke 🙂

  9. kudels February 24, 2014 at 1:40 pm #

    prześliczna!:))

Leave a Reply

