cat & CAT ART challenge / kotek & wyzwanie KOT ART

14 Mar

cat

Kota w kwiatki wysyłam na wyzwanie kot art na blogu addictedtocraftsblog.blogspot.com/wyzwanie-kot-art

cat & cat art challenge on addictedtocraftsblog.blogspot.com/wyzwanie-kot-art blog.

KOT-ART-FINAŁ

8 Responses to “cat & CAT ART challenge / kotek & wyzwanie KOT ART”

  1. ArtFarma March 22, 2014 at 3:06 pm #

    śliczny kot i pies. Zagłosowałam na Addictedtocraftsblog na Twojego kotka bo przykuł moją uwagę i tym samym trafiłam na Twojego bloga. Ładnie tu 🙂

  2. Agnesss March 18, 2014 at 8:38 am #

    Nigdy nie byłam kociarą, ale ten Twój bardzo przypadł mi do gustu 🙂

  3. Martuś March 15, 2014 at 12:15 pm #

    Uwielbiam kociaki…a ten jest wyjątkowo uroczy i … kwiecisty 😉 Pozdrawiam sobotnio 🙂

    • kiosc March 17, 2014 at 12:09 pm #

      Dziękuję 🙂

  4. Jagodzianka March 14, 2014 at 1:53 pm #

    O mamuniu, jaki on cudny! Kwiecisty! Wiosenny!

    • kiosc March 17, 2014 at 12:10 pm #

      Tak myślę, że właśnie wiosna mnie zainspirowała

  5. Cleo March 14, 2014 at 11:10 am #

    Fajny kociak, kolorowy :))
    Miłego dnia Kasiu:)))

    • kiosc March 17, 2014 at 12:10 pm #

      Dziękuję, Uwielbiam ten materiał, jest taki wiosenny 🙂

Leave a Reply

