Spring earrings / Wiosenne kolczyki

24 Mar

Ostatnio pokazywałam Wam tylko moje przytulanki, a biżuteria zeszła na dalszy plan.
Wiosna zainspirowała mnie do stworzenia kolejnych; kolorowych, długich, lekkich kolczyków.

I was showing you lately only my handmade toys, but I make jewelry as well.
Spring inspired me to make new colourful, long, light earrings.

earrings1
earrings2
earrings3

4 Responses to “Spring earrings / Wiosenne kolczyki”

  1. Martuś March 24, 2014 at 1:29 pm #

    Cudne! Jak promyki słońca wśród traw, chmur i kwiatów …! A ja jestem taką wielbicielką wiszących kolczyków …🙂

  2. Cleo March 24, 2014 at 12:38 pm #

    Bardzo fajne, w sam raz na kolorową wiosnę :))

  3. Agnesss March 24, 2014 at 12:19 pm #

    To prawda, dawnoooo nie widziałam u Ciebie biżutów🙂

  4. kudels March 24, 2014 at 11:51 am #

    takich kolorów właśnie potrzebuje🙂

Leave a Reply

