March / Marzec podsumowanie ……..….…..…Sunday Discovery – Niedzielne odkrycia…………

30 Mar

W Marcu musiałam trochę pozmieniać moje plany.
Niestety nie udało mi się pojechać do Gruzji ale dzięki temu mogłam spędzić więcej czasu w Polsce. Nacieszyć się rodziną oraz przyjaciółmi oraz pozwiedzać Naszą piękną Ojczyznę.
Odwiedziłam Ojcowski Park Narodowy, Zalipie, Pacanów, Lanckoronę, Kalwarię Zebrzydowską oraz oczywiście Kraków.

O Zalipiu pisałam już na moim drugim blogu
kanoklik.wordpress.com Jeśli ktoś ma ochotę zobaczyć zdjęcia z tej malowanej wioski, serdecznie zapraszam.

I had to change my plans and I didn’t go to Georgia, but instead I spent more time in Poland. I visited my family, my friends and I travelled a lot. I went to beautiful places in Poland: Zalipie, Ojcowski National Park, Pacanów, Lanckorona, Kalwaria Zebrzydowska and Cracow.

Photos from Zalipie you can see already on my second blog
kanoklik.wordpress.com

polska

książki które polecam to:
books that I recomend :

ksiazki

oraz film:
and movie:

pans labyrinth soundtrack

2 Responses to “March / Marzec podsumowanie ……..….…..…Sunday Discovery – Niedzielne odkrycia…………”

  1. Agnesss March 31, 2014 at 6:15 pm #

    Witaj Kasiu,

    Nie słyszałam o tym filmie. chętnie obejrzę!
    Wojaży po Polsce tez nie mogę się doczekać!!

  2. kudels March 30, 2014 at 10:52 am #

    czasem trzeba docenić własny kraj :))

Leave a Reply

