April / Kwiecień podsumowanie ……..….…..…Sunday Discovery – Niedzielne odkrycia…………

4 May

Nadszedł maj, czas więc na podsumowanie kwietnia.
April

W kwietniu odwiedziłam kolejne miejsce, tym razem padło na południe Austrii i miasteczko Klagenfurt. Jeśli ktoś ma ochotę poczytać więcej o tym mieście, zapraszam na mój drugi blog
In April I visited a new place in south of Austria, Klagenfurt.
More photos from this place you will find on my second blog.

kanoklik.wordpress.com/austria-klagnefurt

Klagenfurt 1

W kwietniu miałam dużo pracy, powstały nowe przytulanki do dwóch cudownych sklepików; jednego w Katowicach, drugiego w Szczecinie.
I was working a lot again, mainly for a new shops; one in Katowice, Szczecin.

galeriakreato
kurka bez piorka

toys

Przeczytałam dwie ciekawe książki
I read great books.

books

Oglądnęłam trzy świetne filmy, które bardzo polecam.
I watched nice movies.

movies

Oczywiście zaplanowałam wizytę w kolejnym mieście, ale o tym opowiem w następnym miesiącu.
I planned a trip to a new city, but about that I will write in next month

One Response to “April / Kwiecień podsumowanie ……..….…..…Sunday Discovery – Niedzielne odkrycia…………”

  1. nieprofesjonalna May 4, 2014 at 4:09 pm #

    jestem w trakcie książki Jagielskiego, zaczęłam podczas swoich małych wakacji, wciąga.

Leave a Reply

