ARCYDZIEŁKO …….…..…Sunday Discovery – Niedzielne odkrycia…..

18 May

W dzisiejszą odkrywczą niedzielę, chciałam Wam zaprezentować przepiękne, radosne ilustracje, które tworzy Marta, znana pod nazwą Arcydziełko.

Today I would like to share with you some beautiful, colourful illustrations made by Marta – Arcydziełko.

1
2
3
4
5
6
7

Prace Marty podziwiałam od jakiegoś czasu. Lubię takie kolorowe, radosne ilustracje.
Z każdą z nich wiąże się historia. Inspiracją są zdjęcia, wspomnienia oraz dziecięcy, beztroski, bajkowy świat.
Bardzo się ucieszyłam, kiedy wygrałam kilka z nich, w konkursie organizowanym na blogu Arcydziełko.
Kilka dni otrzymałam małą przesyłkę, a w niej było kilka ślicznych karteczek wykonanych przez Martę.

8
9
10

Dziękuję Marto za te cudowne ilustracje.
Twoje prace są piękne i wyjątkowe.
Mam nadzieję, że wkrótce trafią do wielu dobrych ludzi i przyniosą im wiele radości.

Wszystkie zdjęcia pochodzą ze strony Marty, gdzie możecie zobaczyć więcej jej kolorowych prac
all photos come from Marta’s blog, where you can find more of her illustrations

http://arcydzielko.blogspot.co.at/

8 Responses to “ARCYDZIEŁKO …….…..…Sunday Discovery – Niedzielne odkrycia…..”

  1. Martuś May 18, 2014 at 9:50 pm #

    To ja Ci Kasiu dziękuję za te przemiłe słowa ♥

    • kiosc May 22, 2014 at 9:42 pm #

      Cała przyjemność po mojej stronie. Polecam się na przyszłość 🙂

  2. Cleo May 18, 2014 at 11:39 am #

    Piekne i kolorowe, z masą dobrej pozytywnej energii.

    • kiosc May 22, 2014 at 9:43 pm #

      Dokładnie, takie radosne, pełne beztroskich chwil

  3. kudels May 18, 2014 at 10:51 am #

    ale śliczne, takie mega mega pozytywne 🙂

    • kiosc May 22, 2014 at 9:43 pm #

      przekazują dobrą energię 🙂

  4. peregrino May 18, 2014 at 5:42 am #

    ślicznę są ! … u mnie jest jeszcze tylko nadzieja na ‘odkrywczą’ niedzielę :^)) .. na razie jeszcz sobota z klejącymi się juz oczami :^))
    pozdrawiam bardzo ciepło jeszcze sobotnio :^)

    • kiosc May 22, 2014 at 9:44 pm #

      🙂 czyli wygrywasz jeden dzień

Leave a Reply

