Żyrafy w kwiaty / giraffes with flowers

22 May

Świeci słońce, kwitną kwiaty, więc kolorów i radosnych wzorów u mnie też pod dostatkiem🙂
The sun is shining and flowers are blooming so toys made by me are full of happinnes🙂

giraffes

6 Responses to “Żyrafy w kwiaty / giraffes with flowers”

  1. Martuś May 24, 2014 at 7:55 am #

    …Letnie kwiaty rozkwitły u Ciebie w pełni ! Chciałoby się wybiec na łąkę z kwiecistą żyrafą pod pachą… i zrobić piknik🙂 Przepiękne są ♥

    • kiosc May 24, 2014 at 7:45 pm #

      Dziękuję serdecznie❤

  2. kudels May 23, 2014 at 6:28 pm #

    jakie pozytywne🙂

    • kiosc May 24, 2014 at 7:45 pm #

      takie miały być, cieszę się, że wyszły tak jak chciałam🙂

  3. Cleo May 23, 2014 at 8:18 am #

    Jakie one słodkie. Super dobrałaś do nich wzórek na takstyliach :))
    Udanego weekendu Kasiu, buziaki ślę.

    • kiosc May 24, 2014 at 7:46 pm #

      Dziękuję. Kiedy trafiłam na ten materiał wiedziałam, żę będzie mój🙂

Leave a Reply

