May / Maj podsumowanie ……..….…..…Sunday Discovery – Niedzielne odkrycia…………

1 Jun

Jak ten czas leci, niewiarygodne, już mamy czerwiec.
Czas, więc na podumowanie ostatniego miesiąca.
May

W maju odwiedziłam kolejne miasto. Wybrałam się do sąsiadów, Węgrów. Przez 3 dni podziwiałam ich piękną stolicę; Budapeszt. Z Wiednia samochodem to tylko 2,5 h. Bardzo polecam to urocze miasto.
In may I visited a new place. This time I went to Hungary and I spent 3 lovely days in Budapest

BUDAPEST

W maju miałam dużo pracy, wykonałam kilka bardzo kreatywnych zamówień. Jednym z nich pochwalę się już w poniedziałek.
In May I was working a lot again. I had few interesting orders. One of them I will show you on Monday

BOOKS

Moje Fridy trafiły też do kolejnego, nowego sklepiku w Wiedniu.
My little Fridas are available in a new shop in Vienna

FRIDA

Zaplanowałam też kolejne podróże. Od 4 do 22 czerwca będę więc nieobecna w blogowym świecie.
A gdzie byłam i co zobaczyłam opowiem Wam jak wrócę.
I planned a trip to a new place, but about that I will write when I will be back

travel

9 Responses to “May / Maj podsumowanie ……..….…..…Sunday Discovery – Niedzielne odkrycia…………”

  1. Asia-majstruje June 21, 2014 at 8:28 pm #

    Twoja podróż już pewnie dobiega końca, więc niedługo pojawi się pewnie jakaś wspaniała relacja 🙂

  2. kudels June 2, 2014 at 4:04 pm #

    udanych podróży!:) uważaj na siebie!

    • kiosc June 2, 2014 at 9:08 pm #

      dziękuję 🙂 jedzie nas kilka osób, więc będziemy wspólnie dbać o siebie

  3. Agnesss June 2, 2014 at 3:48 pm #

    Ciesze się, ze tak aktywnie działasz!!Efekty pracy bardzo mi się podobają.
    No i życzę udanych kolejnych wojaży 🙂

    🙂

    • kiosc June 2, 2014 at 9:10 pm #

      Uwielbiam projektować i szyć nowe rzeczy. Uwielbiam tez podróżować. Cieszę się, że udaje mi się jakoś to wszystko razem łączyć 🙂

  4. Cleo June 1, 2014 at 7:58 pm #

    Wygląda na to, że maj był u Ciebie całkiem aktywny :))

    • kiosc June 2, 2014 at 9:11 pm #

      Nawet bardzo. Głównie praca, ale na kolejny wyjazd również znalazł się czas. Czerwiec dla odmiany zapowiada się bardzo podróżniczo 🙂

  5. nieprofesjonalna June 1, 2014 at 10:00 am #

    to ja już się nie mogę doczekać na relację z podróży;) udanej i bezpiecznej życzę;)

Leave a Reply

