Pink pig pillow / różowa świnka poduszka

23 Jun

Witam wszystkich po długiej przerwie.
Znów mnie poniosło w Świat.
Właśnie wróciłam z przepięknej, niesamowitej Islandii. Mam Wam tyle do opowiedzenia i pokazania. Poznałam cudownych ludzi, zobaczyłam fantastyczne miejsca no i znów nazbierałam dużo inspiracji.
Pełna pozytywnej energii mam ochotę tworzyć i działać.

Hi everybody, after a long brake.
I went on a trip again🙂
I just came back from amazing, beautiful Iceland. I have so many photos to show you. I met great people, I saw fantastic places and I got so many new inspirations.
Full of positive energy I am ready to create again.

Zanim pojawi się nowe, pokaże Wam jeszcze jedno z moich ostatnich zamówieć.
Różowa świnka – poduszka, wykonana na specjalne zamówienie.

Before I will make something new, I would like to share with you one of my last orders.
Made on special order the Pink Pig – pillow.

pillow - pink pig

6 Responses to “Pink pig pillow / różowa świnka poduszka”

  1. kudels June 24, 2014 at 4:32 pm #

    jaka pocieszna!:)

    • kiosc June 25, 2014 at 12:03 pm #

      Dziękuję, podobno jest rozpieszczana w swoim nowym domu🙂

  2. Asia-majstruje June 23, 2014 at 11:02 pm #

    Cudna!! A relacji z Islandii będę wyglądała🙂

  3. duni June 23, 2014 at 2:15 pm #

    What a sweet little pink pig🙂 I have heard nice things about Iceland! I can’t wait to see your photos🙂

Leave a Reply

