Czerwiec / June podsumowanie ……..….…..…Sunday Discovery – Niedzielne odkrycia…………

6 Jul

Czerwiec zleciał mi głównie na podróżach. Na samym początku miesiąca wyruszyłam w 3 tygodniową podróż.
Najpierw poleciałam do Londyny, z niego dojechałam do Bristolu, a z Bristolu poleciałam na Islandię.
Na Islandii spędziłam niesamowite 2 tygodnie. W drodze powrotnej odwiedziłam Bristol, a następnie Cambridge.

Almost the entire June I spent on a trip. On the beginning of June I went to London, then to Bristol from where I flew to amazing Iceland. On the Iceland I stayed for two weeks. On the way back I visited Bristol and Cambridge.
All together it was 3 weeks on the trip.

JUNE TRIP

Miałam również dużo pracy, wykonałam kilka bardzo kreatywnych zamówień. Jednym z nich pochwalę się już w wkrótce.
I had a lot of work too. I had few interesting orders. One of them I will show you soon

008

Przeczytałam świetną książkę, którą bardzo polecam.
I Read great, very intereseting book

book

Oczywiście zaplanowałam też kolejną podróż. Pod konie lipca znikam na kolejne 3 tygodnie.
A gdzie byłam i co zobaczyłam opowiem Wam jak wrócę. Powiem tylko, ze będzie to kolejna wyspa, tym razem jednak znacznie cieplejsza.
I planned a trip to a new place, but about that I will write when I will be back. I will just tell you, that it will be an island, but this time much more warmer.

images

3 Responses to “Czerwiec / June podsumowanie ……..….…..…Sunday Discovery – Niedzielne odkrycia…………”

  1. Agnesss July 6, 2014 at 10:51 pm #

    Mi się również Twoje projekty baardzo podobają i zawsze z chęcią podziwiam nowe!
    Udanego lipca życzę Kochana!!!
    🙂

  2. Anna Sikora July 6, 2014 at 11:43 am #

    Piękne są te zabawki! Cudne po prostu. Świetny pomysł, designerski. Starannie dobrane materiały. Super!

    • kiosc July 6, 2014 at 10:25 pm #

      Dziękuję Aniu. Miło czytać takie słowa. Pozdrawiam serdecznie

Leave a Reply

