Frida & Narita dolls / lalki

7 Jul

Dziś Wam chciałam pokazać moje najnowsze prace.
Lalki Frida oraz Narita.
Wykonałam je na specjalne zamówienie dla bliżniaczek, które mieszkają w Japonii.
Jedna dziewczynka ma na imię Frida, druga Narita.
Osoba, która je zamówiłam jest nimi zachwycona. Mam nadzieję, że małym dziewczynkom również się spodobają 🙂

Today I would like to share with you my last work.
Frida and Narita dolls.
I made them on a special order for twins from Japan.
One girl is Frida and second Narita.
The person who has ordered them really likes them. I hope girs will like them too.

Frida and Narita

2 Responses to “Frida & Narita dolls / lalki”

  1. mogika July 7, 2014 at 8:55 pm #

    Są świetne!! Bardzo “Twoje”!

  2. Maryś July 7, 2014 at 2:17 pm #

    przepiękne – aż się chce byc małą dziewczyneczką ♥

Leave a Reply

