KOLOROWO mi – …..…Sunday Discovery – Niedzielne odkrycia…..

20 Jul

W dzisiejszą “odkrywczą niedzielę”, chciałabym Was zabrać do magicznego Świata, które za pomocą niesamowicie barwnych, radosnych ilustracji tworzy Karolina Piętoń, znana pod nazwą KOLOROWO mi.

Today I would like to take you to the magic World of Karolina’s ilustrations, (Karolina Piętoń known as KOLOROWO mi)

kolorowo mi0
kolorowo mi2
kolorowo mi4
kolorowo mi5
kolorowo mi6
kolorowo mi3
kolorowo mi7
kolorowo mi8
kolorowo mi1

wszystkie zdjęcia pochodzą ze strony
all photos come from
kolorowomi.com.pl

Więcej o Karolinie oraz jej pracach możecie znależć na :
More about Karolina and her work you can find on:

kolorowomi.com.pl
www.facebook.com/kolorowomii

2 Responses to “KOLOROWO mi – …..…Sunday Discovery – Niedzielne odkrycia…..”

  1. Karolina July 20, 2014 at 9:11 pm #

    Dziękuję pięknie, jest mi ogromnie miło🙂 Bardzo się cieszę, że moje ilustracje wywołują pozytywne emocje🙂 Wszystkiego kolorowego! Pozdrawiam🙂

  2. Cleo July 20, 2014 at 11:00 am #

    Super ilustracje, bardzo optymistyczne🙂

Leave a Reply

