Mini art quilt / patchwork lion

17 Aug

Witam wszystkich po długiej przerwie.

Wypoczęłam, pozwiedzałam, naładowałam baterie. Teraz z radością i głową pełną pomysłów zabieram się do pracy.

Mam nadzieję, że i Wy spędziliście miło czas.

Dziś chciałam Wam pokazać jedno z zamówień, które wykonałam jeszcze przed wyjazdem na Kretę.

Patchwork na specjalne zamówienie

Hi everybody, after a long brake.
I rested, I visited a lot of ne places, I charged my bateries.
Now, full of positive energy, new ideas, I am ready to create again.

I hope, you had a great time too

Today I would like to share with you one of my last orders.
Patchwork with a lion, on a special order

 

patchwork lion
patchwork lion 2
patchwork lion 3

6 Responses to “Mini art quilt / patchwork lion”

  1. frilka August 22, 2014 at 7:28 am #

    fajowy 🙂

    • kiosc August 22, 2014 at 9:09 pm #

      dziękuję i pozdrawiam cieplutko 🙂

  2. Jagodzianka August 18, 2014 at 11:27 pm #

    Cudny! Zabawny!

    • kiosc August 22, 2014 at 9:10 pm #

      Dziękuję, mam nadzieję, że nowej właścicielce też się spodobał

  3. Martuś August 18, 2014 at 11:55 am #

    Cudny ♥ Uwielbiam patchworki za ich bajkowość, kolory … Ta technika daje nieograniczone możliwości i osobiście testuję ją czasem – będąc jednak szyciowym laikiem tworzę patchworki papierowe ;)) Pozdrawiam cieplutko!

    • kiosc August 22, 2014 at 9:12 pm #

      Uwielbiam je tworzyć, mam w planie wkrótce stworzyć kolejne patchworki. Chętnię zobaczę Twoje, paierowe. Jestem pewna, że wyglądają cudownie.

Leave a Reply

