Lipiec, Sierpień / July, August podsumowanie ……..….…..…Sunday Discovery – Niedzielne odkrycia…………

31 Aug

Końcówkę lipca spędziłam na wakacjach, więc nie pojawił sie wpis z podsumowania tego miesiąca.
Dziś nadrabiam zaległości i lipiec i sierpień pojawią się we wspólnym wpisie.

Początek lipca spędziłam w Polsce. Moja ukochana siostra obchodziła 18 urodziny, więc była wielka rodzinna impreza w domu pod Krakowem. Końcówkę miesiąca oraz początek sierpnia spędziłam natomiast w Grecji, na pięknej wyspie Krecie. To były długie 3 tygodniowe wakacje, które skończyły sie dopiero w połowie sierpnia.

The end of July I spent on holidays, so I didn’t write anything on the end of last month.
Today I will write about July and August together.

The beginning of July I spent in Poland, at home , where my beloved sister had her birthday party, it was important birthday, she just turned 18.
Last days of july and beginning of August I spent in Greece, on a beautiful island Crete. It was a long holiday, 3 weeks. I was back at home in the middle of August.

creta, sister, cracow

Od lipca moje rękodzieło można kupić we Wrocławiu, w cudownym sklepiku labadu
From beginning of July my handmade toys are available in a new show, in Wrocław. labadu

toys

Przez ostatnie dwa miesiące udało mi się przeczytać dwie ciekawe książki
I Read great, very intereseting books

Majubaju-czyli-zyrafy-wychodza-z-szafy_Maja-Sontag,images_big,23,978-83-7642-302-9

Wrzesień to mój ulubiony miesiąc, a to głównie dlatego, że właśnie w tym mesiącu są moje urodziny.
Zwykle urodziny spędzam ze znajomymi, a potem lub przed wyjeżdzam gdzieś na urodzinową wycieczkę. Jeszcze nie wiem, gdzie w tym miesiącu się wybiorę, jak sie dowiem to nie omieszkam się podzielić ta informacją z Wami.

Cudownego września Wam wszystkim życzę 🙂

September is my favourite month. It is mainly because in this month I have a birthday. Usualy I celebrate my birthday with my friends and then I go on a birthday trip. This time I don’t know yet when I am gonna go, but as soon, as I know I will share this information with you.

Have a wonderful September everybody 🙂

4 Responses to “Lipiec, Sierpień / July, August podsumowanie ……..….…..…Sunday Discovery – Niedzielne odkrycia…………”

  1. Travelling Milady September 2, 2014 at 8:00 pm #

    O, we Wrocławiu Cię można kupić. Muszę poszukać. Ciekawa jestem tego urodzinowego kierunku, który obierzesz?

    • kiosc September 4, 2014 at 10:44 pm #

      Tak moje pluszaki od niedawana są również we Wrocławiu. We wpisie jest link do strony sklepu 🙂 Urodziny będę świętowała ze znajomymi, a przed lub po mam zamiar wybrać się gdzieś w okolice Austrii. Jeszcze nie wiem, gdzie dokładnie, pewnie będzie to bardzo spontaniczny wypad.

  2. Agnesss September 1, 2014 at 1:21 pm #

    Witaj Kasiu,

    Stęskniłam się za twoim Kiosc’iem i za Tobą.
    Witaj po przerwie i już na zaś – najlepszego urodzinowego wrześniowego 🙂

    🙂

    • kiosc September 4, 2014 at 10:47 pm #

      🙂 Ja też się za Tobą stęskniłam, Cudownie, że odwiedzny w Polsce Ci się udały. Teraz czeka CIę niesamowity czas w RPA. Oj będzie się działo 🙂

Leave a Reply

