Wrzesień / September podsumowanie ……..….…..…Sunday Discovery – Niedzielne odkrycia…………

28 Sep

Wrzesień to jeden z moich ulubionych miesięcy, a to głównie dlatego, że właśnie w tym miesiącu obchodzę urodziny.
Zwykle w ramach mojego prezentu wyjeżdzam razem z moim chłopakiem w kolejne miejsce. W tym roku jednak musieliśmy pozmieniać plany i większość czasu spędziliśmy na miejscu.
Myślę o krótkim wypadzie gdzieś w pażdzierniku ale jeszcze nie wiem czy to nastąpi.
Mimo, że nigdzie nie wyjechałam w tym miesiącu, cały wrzesień spędziłam bardzo aktywnie i ciekawie.

September is one of my favourite months. It is because in this month I celebrate my birthday.
My boyfriend knows that I like travelling a lot, so usually we try to go somewhere on a trip “present”. This time we had to change our plans and we stayed in Vienna, so now I am thinking to arrange some trip for next month.

Although I did’t go anywhere in September I had really great time in Vienna during this month.

se

Muszę się pochwalić, że moje prace trafiły do kolejnego miejsca w Wiedniu.
Jest to uroczy sklepik/cukiernia diesuesse, w którym można napić się kawy, zjeść domowej roboty słodycze oraz kupić kolorowe przedmioty do kuchni, dekoracje do domu, a teraz również moje rękodzieło. Planuję wkrótce zrobić tam zdjęcia i wtedy napiszę o tym miejscu trochę więcej.

From this month my hand made work is available in a new place. It is a small shop where people can seat for coffee and home made sweets and buy colourful accessories for the kitchen, home decorations and now my hand made toys and dolls. diesuesse

die susse

W tym miesiącu udało mi się równiez przeczytać dwie nowe książki:
I’ve read new books:
“Ślady na śniegu” Krzysztofa Łozińskiego oraz “Zdobycie Rio Colca” Jerzego Majcherczyka

Oglądnąć dwa ciekawe filmy, które bardzo polecam.
I’ve seen interesting movies:

silver

W ostatni weekend byłu moje urodziny. Czas spędziłam ze znajomymi, były dwie imprezy. Jedna w knajpie do 5 nad ranem, następnego dnia była powtórka. Druga impreza była w domu. Świętowaliśmy zajadając się pysznymi babeczkami od “Brass Monkey”. Moja znajoma, która prowadzi tą cukiernie podarowała mi całe pudełko wypełnione tym pysznościami.

Last weekend we were celebrating my birthday. There were two parties; one, until 5 am in a bar and then next day at home. A friend of mine has a fantastic place in Vienna with cupcakes; “Brass Monkey”. I got from her a whole box of those delicious sweets. It was the perfect gift to share with my friend during the house party.

bb copy

8 Responses to “Wrzesień / September podsumowanie ……..….…..…Sunday Discovery – Niedzielne odkrycia…………”

  1. Travelling Milady September 29, 2014 at 10:49 am #

    Najlepsze życzenia mimo, że po fakcie. Gratulacje za sukces Twoich prac, prężnie się rozwijasz. Spełniasz moje marzenia:)

    • kiosc September 29, 2014 at 11:57 am #

      Dziękuję za życzenia 🙂 W sumei lubię dostawać je póżniej, dzięki temu urodziny trwają dłużej 🙂

  2. Asia-majstruje September 29, 2014 at 6:54 am #

    Sto lat!

    • kiosc September 29, 2014 at 11:57 am #

      dzięki Asiu

  3. kudels September 28, 2014 at 9:51 pm #

    filmy na pewno obejrzę 🙂

    • kiosc September 29, 2014 at 11:57 am #

      Polecam, super są

  4. nieprofesjonalna September 28, 2014 at 2:35 pm #

    muffiny wyglądają cudnie, spóźnione wszystkiego najlepszego! przede mną za parę dni moje urodziny i mam nadzieję, że równie fajne imprezy ze znajomymi. gratuluję nowego miejsca sprzedaży Twoich śliczności, oby biznes się kręcił;) czekam na relację z wnętrza diesuesse. na stronie internetowej wygląda zachęcająco! czekam na Twoje pięć groszy o tym miejscu:)

    • kiosc September 29, 2014 at 12:01 pm #

      dziękuję za życzenia 🙂 Nowe miejsce w którym znalazły się moje rzeczy jest bardzo urocze. Starsza pani z mężem otworzyła ja kilka miesięcy temu, piecze tam słodkości i sprzedaje kolorowe ozdoby

Leave a Reply

