Indian girl / Indianka

2 Oct

Kilka dni temu otrzymałam cudowny prezent urodzinowy.
Wiedziałam, że ta rzecz zdecydowanie ułatwi tworzenie ilustracji.
No i teraz już mam, mój własny tablet graficzny firmy wacom.

A oto pierwsza praca nim wykonana.

Jak Wam się podoba??
Narysować coś jeszcze ??

Few days ago I got a perfect birthday present.
I knew that, this item will help a lot with making illustrations.
And now I have, my own wacom graphic tablet.

This is my first work made with it.
What do you think??
Do you like it??
Should I make more??

indianka

8 Responses to “Indian girl / Indianka”

  1. Home on the Hill October 3, 2014 at 4:07 pm #

    Ależ piękne! Jesteś naprawdę niesamowicie zdolna Kasieńko!:)) Rysuj, rysuj jak najwięcej!:))) Uściski:)

    • kiosc October 4, 2014 at 10:56 pm #

      Dziękuję❤ Jak miło czytać takie słowa

  2. kudels October 2, 2014 at 5:49 pm #

    rewelacja!:) mam do takich ilustracji sentyment🙂

    • kiosc October 4, 2014 at 10:56 pm #

      dziękuję🙂 cieszę się, żę się podobają

  3. duni October 2, 2014 at 3:13 pm #

    That is a fantastic illustration! Looking forward to seeing more of your work🙂

    • kiosc October 4, 2014 at 10:57 pm #

      Thank you🙂 It will be more🙂

  4. nieprofesjonalna October 2, 2014 at 12:12 pm #

    świetna! tablety wacom wymiatają, są mega wciągające i to zdecydowanie ułatwia pracę. świetny prezent urodzinowy;)

    • kiosc October 4, 2014 at 10:58 pm #

      Nie miałam pojęcia, że się tam fajnie nimi rysuje. Jak dla mnie rewlacja, Bardzo się cieszę z mojego urodzinowego prezentu🙂

Leave a Reply

