Etui na tablet graficzny oraz rzepy firmy NOLLE

17 Oct

Miesiąc temu na moje urodziny otrzymałam prezent w postaci tableta graficznego.
Poza tym, że uwielbima projektować i szyć uwielbima też rysować, a to nowe urządzenie znacznie mi to ułatwi.

Oczywiście każdy mój sprzęt musi posiadać swoje ubranko. Często się przemieszczam, więc dobre etui to ważna rzecz.

Mniej więcej w tym samym czasie kiedy trafił do mnie tablet, otrzymałam propozycje współpracy przy przetestowaniu rzepów firmy NOLLE.

Kiedy przesyłka dotarła postanowiłam wykorzystać je jako zamknięcie do etui.
Praca z produktami firmy NOLLE szła sprawnie i przyjemnie. Rzepy przyszywa się bardzo łatwo, otwieranie i ich zamykanie też nie sprawia problemu. Przy tym są na tyle mocne, że nie obawiam się przypadkowego wypadnięci tabletu z etui.

Wkrócte mam zamiar wykorzystać pozostałe rzepy jako zamknięcie do portfelików. Jestem pewna, że w takiej formie będą wyglądały ciekawie. Po przetestowaniu rzepów na etui wiem też, że będą funkcjonalne i niezawodne.

A month ago I got a graphic tablet for my birthday.

Of course I neded to make a good tablet cover for it.
I travel a lot so a good cover is very important thing.

Almost at the same time I got a proposal to test a velcro product by NOLLE

I figured out that this will be a perfect solution to use it as a closig for a cover.
The velcro were very easy to sew, they are soft but also very strong. I am not afraid that my graphic tablet will fall outside by accident.

tablet cover00
tablet cover0
tablet cover1

One Response to “Etui na tablet graficzny oraz rzepy firmy NOLLE”

  1. Paula October 18, 2014 at 10:20 pm #

    Sliczne te Etiu, a jak tablecik sie sprawuje? Mialam kiedys jeden 10 lat temu, ale nie bylam zadowolona, na lepszy nie bylo mnie stac…Teraz mysle o czyms nowym 🙂

Leave a Reply

