wallets / portfeliki

21 Oct

portfeliki / wallets

rozmiar 12,5 / 10,5 cm / size 12,5 / 10,5 cm

portfeliki2
portfeliki1
portfeliki3

2 Responses to “wallets / portfeliki”

  1. marysza October 21, 2014 at 10:30 pm #

    Urocze portfeliki! Jakich rzepów używałaś? Ja kiedyś przez przypadek kupiłam takie na klej i za nic w świecie nie chciały się przyszyć bo igła grzęzła w kleju o.O

    • kiosc October 22, 2014 at 1:09 pm #

      Dzięki 🙂 Rzepy są super, otrzymałam je w ramach przeprowadzenia testów od firmy Nolle. Pisałam o tej firmie w poprzednim wpisie. Skontaktuj się z nimi ja jestem bardzo zadowolona z ich produktów

Leave a Reply

