OGŁOSZENIE PRZEDŚWIĄTECZNE

13 Nov

Mamy już połowę listopada, czyli już nie tak wiele czasu do Świąt nam pozostało.
Część z Was już zaczyna myśleć nad prezentami. Dostaję zapytania w sprawie moich prac, postanowiłam więc umieścić informacje dla tych którzy planują coś u mnie zamówić w najbliższym czasie.

ogloszenie przedswiateczne

Po pierwsze bardzo Wam wszystkim dziękuję za to, że ze mną jesteście. Inspirujecie mnie, wymyślacie i zamawiacie coraz to fajniejsze projekty, które z wielką przyjemnościa realizuję.

Część w Was pewnie też wie, że na równi z pasją do rękodzieła mam drugą pasję czyli podróże.
Chciałam dać znać wszystkim tym, którzy chcieliby mieć prace wykonane przeze mnie jeszcze w tym roku, że wkrótce znów wyruszam na jakiś czas.

Bardzo więc proszę o składanie zamówień do końca tego tygodnia.
Po 24 listopada, aż do Świąt niestety nie będę mogła już nic dla Was przygotować.

Ze Świątecznych rzeczy są reniferki, elfy i mikołaje.

Oczywiście jeśli macie jakieś pomysły i chcecie abym je zrealizowała bardzo chętnie to uczynię.

Piszcie proszę na maila: kioscart@gmail.com
lub na facebooku www.facebook.com/Kiosc

Większość prac znajduje się w tym portfolio
portfolio-toys

Wszystkie prace umieszczone sa w dziele HANDMADE

One Response to “OGŁOSZENIE PRZEDŚWIĄTECZNE”

  1. duni November 13, 2014 at 2:21 pm #

    I love your work! The santa is very cute 🙂

Leave a Reply

