DIY – art display / ramka na ilustracje

13 Feb

Jakiś czas temu otrzymałam od mojego bratanka ilustrację, przygotowaną specjalnie dla mnie.
Nie chciałabym aby taki wyjątkowy prezent się zniszczył, chciałam też go odpowiednio wyeksponować; postanowiłam więc zrobić dla tego dzieła wyjątkową ramkę.

Some time ago my nephew prepared for me illustration.
The illustration was made special for me. I didn’t want it to get destroyed and I wanted to hung it on a wall so I decided to make a frame for this art work

Dziś więc mam dla Was krótki tutorial: Jak przygotować w prosty sposób ramkę na ilustrację

Today I have for you a short and easy tutorial on how to make a simple art display

DIY frame 9

Potrzebować będziemy:

– białą kartkę, wielkości ilustarcji, którą chcemy oprawić
– przezroczystą okładkę do bindowania
– rzemyki
– nożyczki, dziurkacz

We will need:

– white card, a size of the illustartions
– transparent foil card
– leather cords
– scissors, puncher.

DIY frame 1

1. Składamy kartki, folię i ilustrację razem i robimy dziurki na rogach i w środku

Place white card, foil and illustartion together and make holes on the corners and in the middle.

DIY frame 2
DIY frame 4

2. Przeciągamy rzemyki przez dziurki.
Pull the leather strings through all the holes .

DIY frame 5

DIY frame 7

3. Dekorujemy rogi

Decorate the corners.

DIY frame 8
T

GOTOWE !!!
READY!!!

Prosto, łatwo i przyjemnie !!!

simple, nice and easy !!!

7 Responses to “DIY – art display / ramka na ilustracje”

  1. umisiury February 18, 2015 at 11:23 pm #

    wspaniały OBRAZ🙂 i adekwatnie cudna oprawa🙂

    • kiosc February 19, 2015 at 10:07 am #

      dziękuję w swoim oraz mojego bratanka imieniu🙂

      • umisiury February 23, 2015 at 7:57 pm #

        🙂

  2. kudels February 13, 2015 at 7:59 pm #

    fajny ten chaos🙂 ja zawsze zachowuje rysunki malca mojej siostry🙂

    • kiosc February 19, 2015 at 10:08 am #

      kiedyś jak dorosną będzie miło pooglądać wspólnie te prace.

  3. Martuś February 13, 2015 at 1:23 pm #

    Ale cudny i oryginalny pomysł na ramkę ! Świetnie pasuje jako oprawa dzieł małych Artystów🙂 Ciepło pozdrawiam !

    • kiosc February 19, 2015 at 10:09 am #

      dziękuję🙂 Ramka prosta w wykonaniu, więc można spokojnie stworzyć ją z dzieciakami

Leave a Reply

