T – shirts with design made by kiosc / koszulki z moimi projektami

3 Mar

Poza projektowaniem i szyciem pluszaków moją ogromną pasją oraz pracą jest grafika komputerowa. Co jakiś czas publikuję tu moje kolejne ilustracje i jak widzę podobają się Wam one.
Ostatnio zastanawiałam się aby je w jakiś sposób wykorzystać i tak zrodził się pomysł stworzenia koszulek z moim projektami.

Jestem bardzo ciekawa czy Wam się podobają.
Ilustracji mam wiele i wciąż powstaja kolejne, więc podkoszulek może powstać bardzo dużo.

Będę wdzięczna za każdą opinię.

Apart of designing and creating toys I love making illustrations.
Time to time a publish them here and I see that you like them too.
Recently I was thinking how could I use them and I decided to make t-shirts with my designs.

I am very curous what do you think about them.
I have a lot of illustrationas and I make them all the time so I can make a lot of t-shirts with different designs.

I would be glad to know your opinion.

011
002
t shirt made by kiosc 1
t shirt made by kiosc 2
t shirt made by kiosc 3
t shirt made by kiosc 4
t shirt made by kisoc 5

4 Responses to “T – shirts with design made by kiosc / koszulki z moimi projektami”

  1. umisiury March 6, 2015 at 10:24 pm #

    mnie rozczula sympatyczny samolot🙂 zapowiada podróżnicze dla dorosłych🙂 czekam z ciekawością🙂

  2. agnesss1984 March 6, 2015 at 9:43 am #

    Super Kasiu, gratuluję! Fajowy samolot!

  3. kudels March 3, 2015 at 10:47 pm #

    brałabym elfy:)

    • kiosc March 4, 2015 at 4:21 pm #

      Ja pewnie też🙂 Może się równiez pojawią w wersji dla dorosłych. Tym czasem szykuję dla tych dużych trochę inna kolekcję, podróżniczą, wkrótce się nią pochwalę🙂

Leave a Reply

