SPECJALNA OFERTA Z OKAZJI NADCHODZĄCEGO DNIA WIOSNY

16 Mar

Z okazji nadchodzacego dnia wiosny przygotowałam dla Was niespodziankę.
Mam nadzieję, że się Wam spodoba

Od dziś (16.03) do piątku (20.03) przy zamówieniu dwóch rzeczy, druga będzie za połowę ceny. Natomiast jeśli ktoś chciałby tylko jedną rzecz, to wtedy wysyłka będzie gratis.

Oferta obejmuje prace, które są już gotowe, choć oczywiście jest zawsze szansa, że się ewentualnie dogadamy.
Poniżej przedstawiam pluszaki, Fridki oraz podkoszulki z wzorami mojego projektu; które w tym momencie są dostępne.

001
003
006
007
008
Frida12
t shirt made by kisoc 5
t shirt made by kiosc 1
t shirt made by kiosc 3
t shirt made by kiosc 2
002

3 Responses to “SPECJALNA OFERTA Z OKAZJI NADCHODZĄCEGO DNIA WIOSNY”

  1. umisiury March 30, 2015 at 2:36 pm #

    Hej hej, pozwoliłam sobie nominować Twojego cudownego bloga do Liebster Blog Award 🙂 Mam, że się nie gniewasz i odp na nominację:) Uściski! Szczegóły u mnie http://chamotte.blogspot.com/2015/03/liebster-blog-award.html

    • kiosc April 3, 2015 at 1:50 pm #

      Dziękuję Ci bardzo. Jak mogłabym się pogniewać, Nominacja od Ciebie to weilka przyjemność. Buziaki

Leave a Reply

