ZABAWKARNIA – czyli kolejne cudowne miejsce, gdzie możecie kupić moje rękodzieło.

3 Apr

W ostatnim miesiącu znów troszkę podróżowałam. Tym razem wybrałam się do kolejnego pięknego polskiego miasta, do Poznania. Odwiedziłam znajomych, pozwiedzałam miasto i nawiązałam współpracę z kolejnymi cudownymi sklepikami. Pierwszym z nich jest ZABAWKARNIA, kolorowy świat ekologicznych zabawek i ręcznie wykonanych przytulanek. Jeśli więc mieszkacie lub odwiedzanie Poznań i szukacie czegoś wyjątkowego nie zapomnijcie odwiedzić tego uroczego sklepiku, który znajduje się w centrum miasta na ulicy Podgórnej 3 Więcej informacji znajdziecie pod tym linkiem http://www.zabawkarnia.com.pl/ 016 017 018
baner240_50

Leave a Reply

