about my dreams and books for kids / o spełnianiu marzeń i książeczkach dla najmłodszych

23 Jul

Kiedyś marzyłam o tym aby tworzyć książeczki dla dzieci.
Czas mijał, a ja skupiona na innych zajęciach nie miałam czasu się tym zająć.
Nie wierzyłam też w siebie i w to, że będę w stanie zrobić coś co będzie się podobało.

Całkiem niedawno uświadomiłam sobie, że to marzenie już się spełniło.
Moje książeczki nie są drukowane i nie są wydawana w ogromnym nakładzie.
Za to można się do nich przytulić i z nimi zasnąć bez obawy, że ich kartki się poniszczą, gdyż wszystkie wykonane są z materiału.
Każda z nich jest wyjątkowa, niepowtarzalna, przeważnie szyta na specjalne zamówienie.

Właśnie skończyłam pracę, nad kolejną, bardzo specjalną, z jej publikacją poczekam do połowy sierpnia, kiedy trafi już do swojej maleńkiej właścicielki.

Dziś mam dla Was dwie przykładowe książeczki, dla chłopczyka i dziewczynki

I used to dream about making books for kids.
Time was passing by and I had no time to focus on it.
I didn’t believe in myself and I wasn’t sure if I’m able to create something that will be nice.

Not that long ago I realized that this dream already came true.
My books are not printed and they’re not published in lots of edition But you can cuddle them and fall asleep with them without wondering if their pages will be destroyed because all of them are made of fabric.
Each one of them is special, unique and it’s almost everytime made on an order.

I just finished work an another one, but I will pulish it in the middle of August, when the book will go to a new little owner.

Today I have for you two examples: books for a boy and for a girl

ksiazeczki (11)
ksiazeczki (7)
ksiazeczki (8)
ksiazeczki (9)
ksiazeczki (2)
ksiazeczki (3)
ksiazeczki (4)

2 Responses to “about my dreams and books for kids / o spełnianiu marzeń i książeczkach dla najmłodszych”

  1. marysza July 31, 2015 at 10:37 am #

    Piękne książeczki!! Ja nie mam dla kogo ich robić ale jak tylko moim znajomym urodzi się dzieciaczek to wezmę się w końcu do roboty🙂

    Co do samych książeczek jeszcze – to są idealne bo nie dość że można z nimi bez obaw zasypiać tak jak mówisz to jeszcze mogą służyć nie jednemu dzieciaczkowi, bo przecież nie mają się jak zniszczyć, więc będą służyć dłuuuuuugo!

  2. agnesss1984 July 27, 2015 at 10:11 pm #

    Super🙂 Życzę więcej spełnionych marzeń!!

    Uściski!

Leave a Reply

