Project – mum’s kitchen / projekt -kuchnia mamy

10 Feb

Za każdym razem jak odwiedzam mój rodzinny dom to mam ochotę coś tam przemeblować, odnowić, przemalować.
Dom jest dosyć stara i wymaga wielu zmian, choć ogólnie myślę, że całkiem fajnie tam jest.
Lubię przerabiać, odnawiać, i urządzać, więc cieszę się, że moja mama nie ma nic przeciwko zmianom jakie wprowadzam w jej domu.

Jakiś czas temu zrobiłam niespodziankę mojej siostrze i podczas jej wyjazdu do Londynu wparowałam do jej pokoju i zrobiłam jej remont. Domyślacie się jak bardzo była zdziwiona i zaskoczona, kiedy zobaczyła efekt mojej pracy.
Na szczęście bardzo jej się podobało.
Oczywiście wszystko wymyśliłam w ostatniej chwili, więc nie pomyślałam nawet o zrobieniu zdjęć, więc nie pokażę Wam tego co tam zdziałałam.

Zaprezentuję Wam za to wynik mojego kolejnego projektu remontowego jaki przeprowadziłam w domu mojej mamy w zeszłym roku. Moja mama od dłuższego czasu chciała odświeżyć kuchnię. Myślała o zakupie nowych szafek ale jakoś nic fajnego nie mogła znaleźć albo ceny były zbyt duże. Remont się przesuwał, aż wpadłam na pomysł, że przecież kuchnię mogę przerobić ja.

Tutaj podobnie, plan na zmiany pojawił się w ostatniej chwili. Nie pomyślałam o zrobieniu zdjęć kuchni przed, a te które mamy nie nadają się do publikacji.
Na zdjęciach początkowych szafki są brązowe, to jeszcze udało się uchwycić, ale boazeria już jest szara. Kiedy zabierałam się za odnawianie kuchni, wszystko było brązowe.
Zdjęcie, więc nie dodaje do końca tego co się zmieniło, generalnie wszystko było brązowe, a teraz jest szaro-białe

Przemalowałam zatem boazerię. Z brązowej na szarą, szafki na biało, krzesła również. Uszyłam poduszki na krzesła, z tego samego materiału “łapki” do wyciągania gorących rzeczy z piekarnika oraz poduszkę dla kota, żeby na czym miał spać, kiedy śpi na parapecie. Dodałam kolorowe elementy; doniczki, świeczki itp.
Podczas malowania szafek, lakier popękał; nie wiem czemu ale w rezultacie dało to dodatkowy element dekoracyjny i teraz moja mama ma dość oryginalne szafki kuchenne.
Całość remontu wyniosła około 200 zł, a efekt chyba całkiem fajny.
Ciekawa jestem co myślicie o nowej kuchni mojej mamy

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

Leave a Reply

