Archive | 12:55 pm

Frida Kahlo, January in Krakow, Vienna and Barcelona

10 Feb

Ostatnio nie jestem zbyt aktywna na blogu ale to nie dlatego, że przestałam tworzyć moje rękodzieło.
Wręcz przeciwnie, działam i to całkiem sporo.
Prawda jest jednak taka, że od momentu przeprowadzki do Barcelony spędzam mało czasu przed ekranem komputera.
Pogoda zachęca do tego aby często wychodzić na zewnątrz, a tego właśnie chciałam.
Móc pracować na świeżym powietrzu, w parku, na placyku w mojej dzielnicy.

Swoją aktywność internetową ograniczyłam więc do minimum.
Ale będę się tutaj pojawiała od czasu do czasu, by podzielić się z Wami moimi nowymi pracami oraz przemyśleniami 🙂

W Styczniu działo się bardzo dużo.
Odwiedziłam mój dom rodzinny w Polsce oraz moje dawne mieszkanie w Austrii
Cudownie było zobaczyć bliskie mi osoby.
Do Polski pojechałam też z innego powodu.
Miałam okazję przygotować nowy projekt lalki Fridy na spotkanie promocyjne zbliżającej się wystawy dzieł Fridy Kahlo, która odbędzie się we wrześniu w Poznaniu.

Mam nadzieję, że u wasz 2017 rok zaczął się również pozytywnie.
Buziaki, niech się dobrze dzieje ❤

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

