wyróżnienie !!!

19 Feb

Zostałam dziś wyróżniona i otrzymałam ONE LOVLY BLOG AWARD od Ani z blogu warsztatyniebieskiemigdaly.
Dziękuję Ci bardzo bardzo bardzo 🙂 Uwielbiam takie miłe niespodzianki !!!

Nagroda niesie za sobą również zobowiązanie, czyli napisanie 7 rzeczy o sobie. A oto i one:
1) jestem niepoprawną optymistką, we wszystkim doszukuję się pozytywów
2) lubię otaczać sie kolorami, mam taki hippie styl
3) Zwykle robię kilka rzeczy na raz, mam co prawda porządek wokół siebie ale za to straszny chaos w głowie
4) uwielbiam podróże, kiedy kończę jedną, myślę o kolejnej
5) największą frajdę sprawia mi jazda autostopem, poznawanie nowych ludzi, spanie w dziwnych miejscach, spontanizm i kompletny brak planu
5) może to niezbyt typowe ale lubię zmieniać miejsce zamieszkania 🙂 Uwielbiam się pakować 🙂
6) nie znoszę zakupów, chodzę lata w tych samych ciuchach
7) nie lubie gotować za to uwilbiam piec słodkości

Skoro mam możliwość przesłania tej nagrody do kolejnych osób z przyjemnością to uczynię.
Moje ulubione blogi ( poza blogiem Ani od której dostałam wyróżnienie i której jeszcze raz serdecznie dziękuję) to:
asia-majstruje -bardzo ciekawy i kolorowy blog
zzielonegokufra– pełen różności, bardzo inspirujący
conchitahome– odkryłam go całkiem niedawno, uwielbiam ten styl

Mam nadzieję, że to wyróżnienie je ucieszy, napiszą 7 rzeczy o sobie i z przyjemnością prześlą je daleje.
Pozdrawiam i życzę miłego blogowania 🙂

3 Responses to “wyróżnienie !!!”

  1. Deilephila February 24, 2012 at 11:54 am #

    Dziękuję bardzo, az mi dech zaparło:)
    No i Tobie gratuluję:)

  2. Asia-majstruje February 20, 2012 at 9:39 pm #

    Gratuluję wyróżnienia! I dziękuję za wyróżnienie mojego bloga 🙂 Coś o mnie tutaj:
    http://asia-majstruje.blogspot.com/2011/07/7-razy-o-mnie.html

  3. Anna Krymarys - Godyń February 19, 2012 at 7:43 pm #

    Tak, te autostopy i spanie byle gdzie… Nie pojmę tego 🙂 Pozdrawiam :*

Leave a comment